حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ با آخرین دستاوردهای فناورانه

اقتصاد ایران: همراه اول با شعار اتصال به آینده هوشمند، در سالن اختصاصی ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۳، به شکلی گسترده حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصادی دیجیتال» از شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ با حضور فراگیر «همراه اول» به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

گروه همراه اول با شعار «اتصال به آینده هوشمند» در رویداد Elecomp ۲۰۲۴ حضور دارد و به ارائه جدیدترین دستاوردهای فنی و سرویس های دیجیتال خود با محوریت فناوری جدید نسل پنجم ارتباطی (۵G) می پردازد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران به همراه اعضای گروه خود، به شکل متمرکز و اختصاصی، در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد و به ارائه آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری های نسل نو در قالب محصولات بومی توسعه یافته توسط متخصصان داخلی کشور، سرویس های تجاری و همچنین کاربست های فناورانه می پردازد.

همراه اول با در اختیار داشتن بیشترین سهم بازار اقتصادی و مشترکان فعال تلفن همراه کشور، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ در قالب زون های تخصصی «۵G»، «زندگی دیجیتال»، «آینده دیجیتال»، «اینترنت اشیاء»، «سرویس های مخابراتی»، «خدمات کسب و کاری» و «مگا پروژه های سازمانی» حاضر می شود.

معرفی و ارائه حدود ۵۰ سرویس مستقل توسعه یافته در زون های تخصصی با رویکرد هوشمندسازی و تحول دیجیتال، بخشی از برنامه های اپراتور اول تلفن همراه ویژه الکامپ ۱۴۰۳ است که برخی از این سرویس ها برای اولین بار رونمایی خواهند شد.

علاقه مندان به سرویس های نوظهور دنیای دیجیتال، می توانند با مراجعه به غرفه گروه همراه اول به عنوان طلایه دار هوشمندسازی کسب و کارها و پیشران تحول دیجیتال کشور، از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای اپراتور اول تلفن همراه کشور قرار گیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ