اگر انتخابات ضعیف برگزار شود، همه ضرر می‌کنند

اقتصاد ایران: شهرکرد- رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: عدم حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود، دولتی که شکل می‌گیرد آنگونه که باید و شاید از قدرت برخوردار نباشد.

محمود خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از میدان‌ها و صحنه‌های بزرگ سیاسی است که در نظام‌های مردم‌سالار از جمله ایران شاهد برگزاری آن هستیم.

وی حضور در انتخابات را مهم و ضروری دانست و عنوان داشت: قطعاً حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای در روند مدیریت قوی کشور از ریاست جمهوری گرفته تا بدنه دولت است.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این حضور می‌تواند در عرصه بین‌المللی هم به‌عنوان پشتوانه‌ای قوی مطرح باشد و به حضور قدرتمند کشور در مجامع بین‌المللی کمک می‌کند.

خسروی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز عید غدیر یادآور شد: ایشان اشاراتی درخصوص ویژگی‌های کاندید اصلح داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از نگاه مقام معظم رهبری، انقلابی بودن یکی از ویژگی‌های مهم برای نامزد اصلح است، بدین معنا که فرد دارای این ویژگی به ارزش‌های والای انسانی، اسلامی و انقلابی پایبند است.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ویژگی دیگری که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، اجرایی و اهل عمل بودن است، بدین معنا که نامزدها فقط وعده‌هایی در حد تئوری و نظر نداشته باشند، بلکه در عمل بتوانند کارها را به‌خوبی اجرا کنند.

خسروی عنوان داشت: بنابراین فردی که با در نظر گرفتن این دو شاخصه انتخاب می‌شود، قطعاً در آینده، می‌تواند برای رفع مشکلات کشور گام بردارد.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عدم حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود، دولتی که شکل می‌گیرد آنگونه که باید و شاید از قدرت برخوردار نباشد، در عرصه‌های بین‌الملی نیز نگاه‌ها به دولت و کشور تغییر خواهد کرد چراکه این دید ایجاد می‌شود که دولتی در ایران روی کار آمده است که مقبولیت لازم را از سوی مردم ندارد.

وی در انتها گفت: لازم است مردم با در نظر گرفتن ویژگی‌های کاندیدای اصلح در روز جمعه هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ