بیانیه حماس به مناسبت روز جهانی حمایت از قربانیان شکنجه

اقتصاد ایران: حماس در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی حمایت از قربانیان شکنجه خواستار محاکمه و مجازات سران رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر شکنجه اسرای فلسطینی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی حمایت از قربانیان شکنجه خواستار محاکمه و مجازات سران رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های خود و فشار بر این رژیم از راه‌های مختلف برای آزادی همه اسرای فلسطینی شد.

در بیانیه حماس آمده است: امسال همزمان با روز جهانی حمایت از قربانیان شکنجه شاهد تشدید جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی هستیم. از آغاز جنگ در غزه تاکنون حدود ۶۰ فلسطینی از جمله ۴۰ نفر از ساکنان نوار غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت شکنجه به شهادت رسیدند.

حماس بیان کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، مستلزم تحرک فوری و جدی سازمان ملل و جامعه جهانی برای توقف این جنایات است. همه محافل سیاسی، حقوقی و انسانی بین‌المللی باید به مسئولیت‌های خود در قبال اسرای فلسطینی عمل کرده و ضمن برملا کردن جنایات این رژیم علیه اسرای فلسطینی ساکن غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی، رژیم اشغالگر و حامیان آن را برای توقف این جنایات و آزادی فوری همه اسرای فلسطینی تحت فشار قرار دهند.

همچنین حماس در بیانیه خود خواستار فشار سازمان ملل و همه کشورها و دولت ها و نهادهای حقوق بشری و در دنیا علیه اشغالگران، ضرورت تحرک همه نهادهای حقوق بشری در دادگاه های بین المللی علیه جنایات شکنجه و دیگر مواردی که علیه ملت فلسطین اعمال می شود و نیز فرار آنها از مجازات شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ