صدور حواله الکترونیک برای توزیع کود یارانه ای در وب سرویس شاهکار

اقتصاد ایران: گرگان- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان از صدور حواله الکترونیک برای توزیع کود یارانه ای و بهره برداری در وب سرویس شاهکار وزارت جهاد کشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صمد ضیایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وب سرویس شاهکار از ۱۶ خرداد ماه سال جاری در وزارت جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

وی افزود: این سرویس در راستای بررسی آنلاین عملکرد کارگزاران، پیشگیری از وقفه در خدمت رسانی به کشاورزان، پایش و کنترل صحت توزیع کارگزاران راه اندازی شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: مجوز صدور حواله الکترونیک سهمیه کودی کشاورزان صرفاً پس از صحت سنجی و شناسایی مالکیت شماره همراه کشاورز بر اساس کدملی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیستم نظارت و پایش مواد کودی بر توزیع کود یارانه‌ای وجود دارد، افزود: نظارت دقیق بر روی تمامی محموله‌ها از درب کارخانه یا کشتی تا زمان تحویل به کشاورزان به صورت دقیق انجام می‌گردد که پس از ثبت این اطلاعات در سامانه حمل و نقل و پایش مواد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پنجره واحد سامانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل مشاهده است.

این مقام مسؤول از صدور ۱۲ هزار و۹۳ تن حواله الکترونیک در سه ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۱۱ هزار و۳۶۶ حواله تحویل کشاورزان گلستانی شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بر این است که کود مورد نیاز کشاورزان به موقع تأمین و در اختیارشان قرار گیرد.

ضیایی اظهار کرد: کشاورزان در اسرع وقت باید نسبت به روز رسانی اطلاعات خود در سامانه پهنه بندی شامل تطبیق شماره همراه و کد ملی اقدام کنند تا در زمان صدور حواله الکترونیکی توسط مراکز خدمات کشاورزی خللی در اجرای فرآیند ایجاد نشده و موجب نارضایتی کشاورزان و تضییع حقوق آنان نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ