۱۴ هزار عامل اجرایی در ۸۷۰ شعبه اخذ رای استان یزد فعالیت می کنند

اقتصاد ایران: یزد-رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر عامل اجرایی در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی گفت: بازه زمانی تبلیغاتی نامزدها ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی گیری یعنی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد و تبلیغات نامزدها به صورت مجازی، حقیقی و تلویزیونی پس از این زمان متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند ادامه داد: ۸۷۰ شعبه اخذ رأی شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

عزیزی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم از قبیل امور پشتیبانی، زیرساختی، فناوری، مخابراتی و غیره برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفته است.

وی در مورد افراد واجد شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می‌توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد همچنین یادآور شد: مردم عزیز کشورمان می‌توانند با ارائه اصل یکی از دو مدرک هویتی تعیین شده برای این دوره از انتخابات یعنی کارت ملی یا شناسنامه، برای رأی دادن در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ