اپلیکیشن ChatGPT بالاخره برای مک منتشر شد

اقتصاد ایران: نسخه‌ی مک چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT از امروز دردسترس کاربران این سیستم‌عامل قرار دارد.

نسخه‌ی مک چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT منتشر شد. با نصب این برنامه، کاربران می‌توانند با فشردن همزمان کلیدهای Option و Space در هرجایی از محیط سیستم‌عامل ChatGPT را باز کنند و درمورد هر چیزی که در آن لحظه روی صفحه‌نمایش قرار دارد، با چت‌بات گفت‌وگو کنند. نسخه‌ی ویندوز این برنامه نیز اواخر سال جاری دردسترس قرار خواهد گرفت.

قرار بود در رویداد بهار OpenAI شاهد ارائه‌ی قابلیت‌های صوتی پیشرفته برای ChatGPT و همچنین معرفی نسخه‌ی دسکتاپ این چت‌بات هوش مصنوعی باشیم. استارتاپ هوش مصنوعی اکنون اعلام کرده است راه‌اندازی نسخه‌ی آلفای قابلیت صوتی جدید برای گروه کوچکی از مشترکین ChatGPT Plus یک ماه به‌تعویق خواهد افتاد و در فصل پاییز دردسترس همه‌ی کاربران ChatGPT Plus قرار خواهد گرفت.

به‌نوشته‌ی ورج، یکی از بخش‌های کلیدی که OpenAI روی بهبود آن تمرکز دارد، قابلیت شناسایی محتوای خاص است. این شرکت درمورد قابلیت‌های جدید اشتراک‌گذاری ویدیو و نمایشگر، جدول زمانی دقیقی منتشر خواهد کرد. OpenAI قبلاً گفته بود که ویژگی‌های جدید را در هفته‌های آینده ارائه خواهد کرد و اکنون اشاره می‌کند ارائه‌ی جدول زمانی دقیق، به رسیدن به استانداردهای بالای ایمنی و قابلیت اطمینان این شرکت بستگی دارد.

مقالات مرتبط:
  • حالا می‌توانید ChatGPT را به سایدبار موزیلا فایرفاکس اضافه کنید
  • خالق ChatGPT برای اولین‌بار یک استارتاپ را تصاحب کرد

دستیار هوشمند جدید OpenAI که شباهت آزاردهنده‌ای به شخصیت مجازی جوهانسون در فیلم Her داشت، بخشی از دموی OpenAI بود و نشان داد که چت‌بات مبتنی‌بر GPT-4o چگونه می‌تواند دنیای اطراف کاربر را مشاهده کند و به‌صورت لحظه‌ای به آن پاسخ دهد. این دستیار همچنین می‌توانست با سرعت و قدرت پاسخگویی در حد انسان، مکالمه‌ای بسیار طبیعی‌تر برقرار کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ