۱۶ هزار قطعه زمین در روستاها و شهرهای استان بوشهر واگذار می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: بیش از ۱۶ هزار قطعه زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال واگذاری به متقاضیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در مراسم جشن خانوادگی و تجلیل از بازنشستگان و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: بیش از ۱۶ هزار قطعه زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال واگذاری به متقاضیان است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در حال واگذاری حداقل ۱۰ هزار قطعه زمین در روستاها و بیش از ۶ هزار قطعه زمین در شهرهای این استان است.

وی اضافه کرد: بخشی از این واگذاری قطعات زمین به خانواده شهدا و ایثارگران استان بوشهر تعلق دارد که از این رو روز گذشته ۳۵۰ قرارداد واگذاری زمین به همسران و فرزندان شهدای استان اهدا شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما باید به پاس قدرانی از خون شهدا، شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان او که با تمام توان برای مردم تلاش کردند و جان خود را در راه خدمت به مردم تقدیم کردند، در انتخابات شرکت کنیم.

محمدی‌زاده با تاکید بر اینکه الگوی مدیریت نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است، بیان کرد: در هیچ کشوری نخواهید دید که طی ۴۰ سال، ۲ رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، ۷۲ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و یک وزیر جان خود را در راه خدمت به مردم، نظام و کشورشان تقدیم کرده باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.

امیر برومند افزود: عید غدیر را روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت دانست تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

وی تأکید کرد: انشاالله به عنوان شیعیان امیرالمؤمنین حضرت امام علی (ع) لایق عنایات ویژه ایشان باشیم و با تبعیت از فضائل اخلاقی آن حضرت بالاخص در نوعدوستی و دستگیری از ضعیفان و نیازمندان، بتوانیم رضایت و خشنودی پروردگار مهربان را فراهم آوریم.

لازم به ذکر است در حاشیه این آئین از کارکنان و سال‌ها خدمات ارزشمند بازنشستگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تقدیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ