جایگاه مبهم ورزش در برنامه کاندیدا/ ورزشکاران در صف اول انتخابات

اقتصاد ایران: همدان- جامعه ورزش استان همدان همانطور که بارها در عرصه‌های آسیایی و جهانی پرچم کشورمان را برافراشته کرده‌اند این‌بار با مشارکت در انتخابات پرچمداری می‌کنند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها* محمدرضا بهرامی‌صفت: تاریخ ورزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین پر است از ورزشکارانی که پرچم پرافتخار و ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران را در قله‌های آسیایی و بین‌المللی برافراشته کرده‌اند.

ورزشکاران همدان در بازی‌های المپیک، پارالمپیک و بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی مدال‌های مختلفی را برای کشورمان کسب کرده‌اند و افتخار کشور و کهن دیار همدان بوده‌اند.

همچنین جامعه بزرگ ورزش استان همدان همواره در تمام عرصه‌ها پشتوانه انقلاب اسلامی بوده‌اند و در صف اول حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌اند.

در انتخابات‌ها همواره جامعه بزرگ ورزش استان همدان در صف اول حضور داشته و پر شور در صحنه حضور داشته‌اند حالا پای حرف تعدادی از جامعه ورزش استان همدان برای انتخابات جمعه ۸ تیر ماه نشسته‌ایم.

ورزش در اولویت دولت چهاردهم قرار بگیرد

حمید اسلامی قهرمان پارالمپیک رشته دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهادت دکتر رئیسی اتفاق تلخ و ناگواری بود که کام ملت ایران را تلخ کرد که جا دارد این ضایعه را به تمام مردم شریف ایران تسلیت عرض کنم اما ملت ایران با حضور پر شور در صبح جمعه ۸ تیر ماه بار دیگر مهر تأییدی برای انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی افزود: خون این شهید بزرگوار ضامن مشارکت پرشور مردم و ادامه خون شهیدان و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

جایگاه مبهم ورزش در برنامه کاندیدا/ ورزشکاران در صف اول انتخابات

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با اشاره به خواسته‌های جامعه ورزش گفت: امروز در تمام دنیا دولت‌ها به طور ویژه برای ورزش برنامه‌ریزی می‌کنند و جایگاه ورزش به عنوان پل مهم دیپلماسی و قدرت‌نمایی کشورها با یکدیگر تبدیل شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: هر اندازه دولت‌ها در ورزش همگانی که باعث کاهش هزینه‌های درمان و پزشکی کشور خواهد شد هزینه کنند باز هم کم است، همچنین هزینه در ورزش قهرمانی باعث برافراشته شدن پرچم کشورها و قدرت‌نمایی آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: ورزش دو بخش مهم دارد قهرمانی و همگانی در بخش قهرمانی باید دولت‌ها از ورزشکاران و افتخارآفرینان کشور خود حمایت کنند یک ورزشکار حرفه‌ای و قهرمان نه باید درگیر خرید یک کفش، لوازم حرفه‌ای و مکمل‌های ورزشی باشد و برای اعزام دچار مشکل شود.

دارنده مدال طلا بازی‌های آسیایی عنوان کرد: در بخش همگانی نیز اگر دولت‌ها می‌خواهند هزینه‌های سنگین درمان، ساخت بیمارستان، واردات سنگین داروهای خارجی که ارز زیادی از کشور خارج می‌کند را کاهش دهند با گسترش ورزش همگانی علاوه بر تضمین سلامتی جامعه باعث شور و نشاط هم خواهند شد.

وی با اشاره به مشارکت‌ها جامعه ورزش استان همدان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن، راهپیمایی‌های مختلف همچون ۹ دی ماه، در فتنه‌های مختلف و در تمامی انتخابات‌ها جامعه ورزش استان همدان در صف اول بوده‌اند.

اسلامی افزود: روز جمعه ۸ تیر ماه نیز جامعه ورزش استان همدان حضوری پر شور خواهند داشت.

ورزش موتور محرک اقتصادی و فرهنگی جامعه است

هادی بلوری‌نوین یکی از فوتبالیست‌های پر افتخار همدان که امروز به عنوان معاون ورزش در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان حضور دارد نیز گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری مهر انجام داد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات‌های دیگر متفاوت بوده، بعد از شهادت ابراهیم رئیسی چشم تمام دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است.

وی افزود: تمام رسانه‌های دنیا روز جمعه ۸ تیر ماه به ملت ایران نگاه می‌کنند که بعد واقع مرگ ریاست جمهوری‌شان چگونه در صحنه حاضر خواهند شد به همین دلیل مشارکت بالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

جایگاه مبهم ورزش در برنامه کاندیدا/ ورزشکاران در صف اول انتخابات

بلوری‌نوین با اشاره به نقش ورزش در جامعه بیان کرد: امروز ورزش مانند اقتصاد و فرهنگ نقش مهمی در جامعه دارد و به شور و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: من به عنوان کسی که از کودکی در فوتبال بوده‌ام تمام تلاش خود را برای گسترش ورزش در سطح شهر انجام داده‌ام به طوری که سال گذشته ۲۱ هزار شهروند همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه با گسترش ورزش می‌توان بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه را حل کرد، بیان کرد: زمانی که یک جوان و نوجوان در ورزش فعالیت می‌کند به سمت سیگار، قلیان و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی حرکت نمی‌کند.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: به همین دلیل رئیس جمهوری آینده ما باید به ورزش نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد.

این فوتبالیست سابق و ارزنده فوتبال همدان با بیان اینکه با ورزش می‌توان در سیاست‌های خارجی هم موفق عمل کرد، گفت: جام جهانی فوتبال و بازی‌های جام ملت‌های آسیا گذشته در کشور کوچک قطر که در خلیج فارس و همسایگی ما حضور دارد برگزار شد که باعث رشد اقتصادی چندین برابری این کشور شد.

وی افزود: این نشان می‌دهد با ورزش می‌توان اقتصاد را هم تقویت کرد اگر ما بتوانیم ۱۰ استادیوم مطابق استانداردهای جهانی در ۱۰ استان کشور بسازیم در کنار آن هتل و فرودگاه داشته باشیم می‌توانیم میزبانی جام ملت‌ها را بگیریم و این یعنی قدرت‌نمایی و رشد اقتصادی کشور.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه ورزش در اولویت دولت آینده قرار بگیرد، گفت: ما جامعه بزرگ ورزش انتظار داریم ورزش یکی از سیاست‌های اصلی و اولویت‌های دولت آینده و شخص رئیس جمهور باشد.

بلوری‌نوین عنوان کرد: در هر استان یک دهکده کوچک المپیک شامل استادیوم، استخر، سالن‌های مختلف بدنسازی و فوتسال و … ساخته شود مطمئن باشید این حرکت باعث رشد و پویایی جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به حضور و مشارکت جامعه ورزش استان همدان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیشکسوتان، مربیان، داوران، ورزشکاران و تمامی جامعه ورزش استان همدان دلبسته نظام انقلاب اسلامی و رهبری معظم هستند و بدون شک جمعه ۸ تیر ماه برگ زرین دیگری را از تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

جامعه ورزش استان همدان همگام با سایر اقشار جمعه ۸ تیر ماه نقش‌آفرینی می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان استان همدان همگام با سایر اقشار جامعه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر می‌شوند.

علی حقیقی افزود: مردم شهیدپرور استان همدان در طول بیش از چهار دهه حاکمیت مردم‌سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رأی خود تعیین کرده‌اند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه جامعه ورزشی میهن اسلامی از جمله استان همدان همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند، گفت: ۸ تیرماه نیز، ملت شریف ایران به خصوص جامعه ورزش همانند گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی ثابت خواهند کرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: کشور در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خود را انجام دهند.

وی با اشاره به نقش جامعه ورزش در انتخابات پیش‌رو بیان کرد: جامعه ورزش بخش میلیونی و عظیمی از کشور را تشکیل می‌دهند و نقش انکارناپذیری در انتخابات دارند.

گفتنی است؛ جامعه پر افتخار ورزش استان همدان روز جمعه ۸ تیر ماه با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور پر شور خواهند داشت تا برای ۴ سال سرنوشت آینده کشور را تعیین کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ