یاس دشمنان در پی حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای

اقتصاد ایران: سمنان- جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان ضمن دعوت از مردم استان برای مشارکت در انتخابات، حضور مردم را مایوس کننده دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان برای اعلام حضور و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

انتخابات یکی از بزنگاه‌های خطیر است که ملت ایران همواره با حضور پرشور، متراکم و بانشاط خود بر عزت، اقتدار و آبروی ایران اسلامی افزوده و در مقابل جبهه دشمنان خبیث و پلید را مأیوس و منفعل ساخته است.

تاریخ ۴۵ سال گذشته نشان می‌دهد ملت عظیم‌الشأن ایران به رغم توطئه‌ها و حیله گری های زنجیره‌ای دشمنان، هیچگاه تحت تأثیر جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی آنان دچار خطاهای راهبردی و محاسباتی نشده و به ویژه در بزنگاه‌های حساس تاریخی با حضور کم نظیر در صحنه و میدان، اردوگاه دشمن را مقهور هوشمندی و هوشیاری خود ساخته است.

جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان ضمن اعلام حضور در انتخابات ۸ تیرماه و دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه در این عرصه تأثیر گذار انتخابات اعلام می‌دارد.

برگزاری انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری و حضور حماسی ملت ایران فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور خواهد بود و به توفیق الهی آحاد ملت شریف و فهیم ایران با نصب العین قرار دادن وصایای جاودانه امام راحل (ره) و تاسی به شهیدان والامقام و تاریخ ساز بویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با لبیک به مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درک عمیق شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی، حماسه حضور پرقدرت، همگانی و حداکثری خود در انتخابات ۸ تیرماه را میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی و پشتوانه‌ای مقتدر برای دولت آینده قرار خواهد داد.

به گزارش مهر، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تیر و جمعه همین هفته برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ