معضل خشکی زاینده‌رود در دستور کار دولت خدمت و پیشرفت است

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس ستاد محمدباقر قالیباف گفت: بدون شک معضل خشکی زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان و سایر مشکلات این استان در دستور کار دولت خدمت و پیشرفت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،، علی نیکزاد در جمع مردم اصفهان در مسجد سید اصفهان اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم سلام قالیباف را به مردم اصفهان برسانم و اعلام می‌کنم قالیباف قصد داشت شخصاً به اصفهان سفر کند اما ضبط برنامه‌های مناظره‌ها و فشردگی امور این اجازه را نداد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توفیق شد بار دیگر در جمع مردم شریف و قهرمان اصفهان حضور پیدا کنم، افزود: اصفهان به تعبیر مقام معظم رهبری شهر علم، هنر جهاد و شهری زنده است؛ شهر علمای بزرگی همچون آیت‌الله نائینی، آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی و غیره است.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف با بیان اینکه اصفهان شهر ایمان و محبت به اهل‌بیت و شهر هنر است و انواع هنرهای گوناگون ایرانی در اصفهان زنده و جاری است، تصریح کرد: اصفهان اولین شهری که به خاطر فعالیت‌های گسترده مردم در زمان پهلوی اعلام حکومت نظامی کرد. همچنین در دفاع مقدس دو لشکر امام حسین (ع) به فرماندهی شهید خرازی و لشکر نجف به فرماندهی شهید احمد کاظمی حماسه‌سازان اصفهان بودند.

وی با بیان اینکه این شهر ۲۳ هزار شهید برای دفاع از شرف، عزت، اقتدار، عظمت و دفاع از نوامیس کشور تقدیم اسلام کردند، گفت: این صرفاً یک عدد نیست بلکه سند افتخار و شرف ما و استان و مردم اصفهان است.

نیکزاد با اشاره به مشکلات و معضلات اصفهان ادامه داد: مطمئناً معضلات اصفهان از جمله خشکی زاینده‌رود، آلودگی هوا و غیره در دستور کار دولت خدمت و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به روح امام راحل و شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و نیز ابرمرد صلح تاریخ معاصر جهان سردار سلیمانی درود می‌فرستیم، گفت: ما اکنون عزادار پرواز اردیبهشت هستیم که سبب شهادت آیت‌الله رئیسی شد؛ آیت‌الله رئیسی به حق الگوی جدیدی در ریاست جمهوری ثبت کرد و رهبر انقلاب درباره ایشان گفت باید راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف ادامه داد: در زمان انتخابات سال ۱۴۰۰ ما در مجلس برای استقرار خط انقلاب ۲۲۰ امضا جمع کردیم و از آیت‌الله رئیسی برای شرکت در انتخابات دعوت کردیم و اگر زمان به عقب برگردد باز هم این‌کار را خواهیم کرد چرا که از این کار دو هدف را دنبال می‌کردیم.

وی با بیان اینکه هدف نخست ما این بود که کشورداری، حکومت‌داری و حکمرانی بر مبانی اخلاق اسلامی در کشور شکل بگیرد، گفت: حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی یعنی آقای رئیس جمهور باید سلامت فکری و اعتقادی، اخلاقی داشته باشد، خدامحور، مردم‌باور، مجاهد و مراقب باشد و همه ما شهادت می‌دهیم آقای رئیسی چنین شخصیتی داشت.

نیکزاد ادامه داد: هدف دوم ما از دعوت از اقای رئیسی برای ریاست جمهوری این بود که ما دنبال کسی بودیم که بتواند مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشیت مردم، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان را حل کند و دیوان‌سالاری توأم با دینداری را در کشور پیاده کند.

وی بیان کرد: از شهید رئیسی پرسیدند چرا ۷ بار به خوزستان سفر کردی و ایشان پاسخ داد حتی اگر لازم باشد برای رفع معضلات مردم ۷۰ بار سفر می‌کنم و همین خود گواهی است بر اینکه ما سال ۱۴۰۰ شخص درستی را انتخاب کردیم.

اگر امروز می‌نویسند ایران رژیم غاصب صهیونیستی را موشک‌باران کرده واقعیتی است که تهرانی‌مقدم‌ها رقم زدند

رئیس ستاد کشوری دکتر محمدباقر قالیباف با بیان اینکه ما امروز در برهه‌ای هستیم که باید کاری کنیم که همان‌طور که رهبر انقلاب گفت راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند، گفت: به شما نوید می‌دهم که می‌شود در تاریخ ۸ تیر این اتفاق صورت خواهد گرفت اگر شخص درستی را انتخاب کنیم.

وی افزود: قالیباف در جنگ تحمیلی فرمانده لشکر بوده و برادرش نیز شهید شده است. از امتحان فرماندهی جنگ با سربلندی بیرون می‌آید و به او فرمان داده می‌شود به نیروی هوافضای سپاه برود.

نیکزاد تصریح کرد: امروز همه ما به شهید تهرانی‌مقدم مدیونیم و اگر امروز می‌نویسند ایران رژیم غاصب صهیونیستی را موشک‌باران کرده واقعیتی است که تهرانی‌مقدم‌ها رقم زدند اما بدانید آقای قالیباف در زمان فرماندهی نیروی هوافضای سپاه، در شکل‌گیری این موضوع نقش داشته است.

وی با بیان اینکه اقای قالیباف وقتی از نیرو هوایی می‌رود به قرارگاه خاتم‌الانبیاء می‌رود این قرارگاه را متحول می‌کند، گفت: من یادم هست که در آخرین دیدار من با سردار سرافراز شهید سلیمانی، ایشان گفت من داعش را نابود کردم و شر این جاهلان را از سر مردم کم کردم و اکنون قرارگاه خاتم‌الانبیاء باید با پول کشور عراق و سوریه وتجربه ارزشمند ایران آبادانی و آرامش را برای این کشورها تأمین کند. این تجربه‌ای که سردار سلیمانی از آن صحبت کردند، همان کار ارزشمندی بود که دکتر قالیباف انجام داد.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف ادامه داد: روزی لازم شد دکتر قالیباف در فرماندهی نیرو انتظامی حضور پیدا کند و بعد از حضور ایشان دیدیم که پلیس به معنای کلمه شکل گرفت و حافظ و ضامن امنیت مردم کشور شد، همچنین در بحث عمران شهری وقتی قالیباف شهردار تهران شد، ما در جنوب تهران ساکن بودیم و من فاصله بین جنوب و شمال و اتفاقاتی که در مناطق جنوب تهران رخ می‌داد را به چشم دیدیم. وقتی دکتر قالیباف گفت فاصله بین شمال و جنوب را کم خواهیم کرد، واقعاً این اتفاق افتاد.

وی افزود: در مجلس نیز شهادت می‌دهم در نظارت و تقنین همچون شهید رئیسی در امور اجرایی کشور و پیگیری مشکلات مردم شب از روز نشناخت و همواره دغدغه‌مند مردم بود.

نیکزاد بیان کرد: ما باید کسی را انتخاب کنیم که سیاست خارجی و داخلی را بلد باشد، عمران روستایی و شهری را بشناسد و برای تورم، ارزش پول، یاران‌ها، ناترازی آب و برق و بنزین، بنگاه‌داری بانک‌ها، ناترازی حقوق و تورم، بودجه و کسر بودجه، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان و معیشت مردم برنامه داشته باشد و با تعهد، مراقبت، قاطعیت، قانون‌مداری، کارشناسی و عقلانیت برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور تلاش کند.

وی گفت: در پیشگاه خداوند، در این مکان مقدس و در برابر شما مردم اعلام می‌کنم اگر می‌خواهید قطار انقلاب که شهید رئیسی در ریل قرار داد با یک یاحسین (ع) و یک یاعلی (ع) دیگر در ریل نگه داریم باید همه پای کار باشیم و همه را پای کار بیاوریم و نگذاریم قطار از ریل خارج شود.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف بیان کرد: ما باید در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، همت بگماریم تا حماسه دیگری در روز ۸ تیر اتفاق بیوفتد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ