تغییرات سقف کمیسیون و افزایش ۹۶ درصدی تعداد ناشران فعال در افیلیو

اقتصاد ایران: بررسی نتایج تغییرات در ساختار افیلیو نشان می‌دهد تعداد ناشرانی که در فصل بهار از طریق افیلیو کسب درآمد داشتند نسبت به زمستان گذشته ۹۶٪ افزایش داشته.

از ابتدای فروردین ماه امسال تغییراتی در ساختار افیلیو ایجاد شد که بررسی نتایج آن نشان می‌دهد تعداد ناشرانی که در فصل بهار از طریق افیلیو کسب درآمد داشتند نسبت به زمستان سال گذشته ۹۶٪ افزایش یافته است.

پلتفرم افیلیو به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های اسمارتک به دو سمت معامله یعنی فروشنده یا تامین‌کننده محصول و تبلیغ‌کننده یا ناشر به عنوان سیستم همکاری در فروش خدمت‌رسانی می‌کند. افیلیو از ابتدای امسال تغییراتی را در سازوکار خود اعمال کرده است. این تغییرات شامل افزایش سقف کمیسیون، طرح تشویقی ناشران، تخصیص کمیسیون به دسته‌بندی موبایل و تغییر سطوح ناشران از جمله این تغییرات هستند.

اضافه شدن تنوع محصولاتی بیشتر جهت درآمدزایی ناشرها: در ساختار جدید،  کمیسیون هر محصول در لایه‌های جزئی‌تری تعیین شده‌ است و با اضافه شدن تنوع محصولاتی بیشتر، امکان انتخاب افیلیتورها برای تولید محتوای هدفمند در محصول و کتگوری مورد نظر را آسان‌تر می‌کند.

سقف کمیسیون: محدودیت سقف کامیشن از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان در هر آیتم تغییر کرده است.

کمیسیون موبایل: همه‌ ناشرهای سطوح محتوا محور و شبکه‌های اجتماعی به واسطه محتوای هدفمندی که در زمینه کتگوری موبایل تولید می‌کنند، اگر سفارش ثبت شده آنها از لینک مشخص در کتگوری موبایل باشد مشمول گرفتن کمیسیون کتگوری موبایل می‌شوند. 

طرح تشویقی: در راستای تشویق رسانه‌ها به تولید محتوای هدفمند برای اولین بار موضوعی با عنوان بونس یا پاداش برای رسانه‌ها در نظر گرفته شده است که به شرح زیر است: 

رسانه‌های محتوا محور اگر منجر به ثبت سفارش مستقیم در لایه محصول شوند، به میزان ۵۰ درصد کمیسیون بیشتر در آن کتگوری دریافت می‌کنند.

برای مثال رسانه X محتوایی هدفمند و ارزشمندی در مورد محصول M تولید می‌کند. به دنبال آن سفارشی ثبت می‌شود که از همان لینک شامل محصول M است، در این مورد اگر کمیسیون محصول M  به صورت کلی ۱ درصد باشد رسانه X به میزان ۱.۵ درصد کمیسیون دریافت می‌کند. 

همچنین این تغییرات سبب شده تا تعداد ناشران و رسانه‌ها نیز تغییر کنند. 

تعداد ناشرانی که در بهار ثبت‌نام کردند نسبت به تعداد ناشرانی که در زمستان سال گذشته ثبت‌نام کردند ۲۲٪ افزایش داشته و تعداد رسانه‌ها نیز در همین بازه زمانی۳۷.۶٪ بیشتر شده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ