پخش اسباب‌بازی میان کودکان سیستان

اقتصاد ایران: شایان مصلح فوتبالیست کشورمان که درخصوص هدف پویش هدیه اسباب‌بازی امسال جشن غدیر برای کمک به کودکان غزه اعتراض کرده بود، با استقبال مسئولان برگزاری پویش به حضور در سیستان و بلوچستان دعوت شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ سومین پویش هدیه اسباب بازی، عید غدیر امسال با هدف کمک به بچه‌های مظلوم غزه که زیر آتش جنایات رژیم صهونیستی قرار دارند و همچنین کودکان مناطق محروم کشورمان، برگزار می‌شود. در دوسال گذشته اسباب‌بازی‌های تهیه شده میان کودکان محروم کشورمان و کودکان سرطانی و بیمار حاضر در بیمارستان‌ها توزیع شده بود.

انتشار خبر رویکرد مرحله سوم این رویداد در فضای مجازی، با استقبال بسیار مردم مواجه شد. شایان مصلح فوتیالیست کشورمان در فضای مجازی در بخش کامنت یکی از اخبار اطلاع‌رسانی این پویش نوشت: «داداش چهارتا این اسباب بازی‌ها تهش موند، بذار کنار من یک سری بچه شیعه میشناسم توی روستاهای سیستان و بلوچستان، به اونا هم برسه. قطعاً ثوابش بیشتر از بچه‌های فلسطینه.»

از هر 10 کودک در غزه 9 کودک از سوء تغذیه رنج می‌برد

این در حالی است که مسئولان برگزاری این پویش با همراهی حامد سلطانی مجری تلویزیون و حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) برنامه حضور در مناطق سیستان و بلوچستان و برگزاری جشن و کمک‌های مردمی و اسباب‌بازی را داشتند.

محمدجواد توسلی مسئول پویش هدیه اسباب‌بازی در واکنش به این کامنت شایان مصلحی با اشاره به این موضوع برایش نوشت: «اتفاقاً ما دوسالی هست که در پخش این اسباب‌بازی‌ها در جشن غدیر دست تنهاییم و کمک می‌خواهیم. امسال چند هزار اسباب‌بازی در سیستان و بلوچستان پخش می‌کنیم، از شما که دغدغه داری، دعوت می‌کنم با ما بعد از غدیر به این منطقه بیایید. شما سفیر پخش این هدایا در سیستان و بلوچستان شوید»

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ