قالیباف دارای برنامه راهبردی و سوابق عالی اجرایی و مدیریتی است

اقتصاد ایران: شیراز - نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به سوابق و تجارب گذشته محمدباقر قالیباف گفت: وی کم تجربه و صفر کیلومتر نیست و با برنامه آمده و مدارج عالی مدیریتی و اجرایی را طی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی ستاد انتخاباتی آینده‌سازان ایران که در حمایت از قالیباف برگزار شد با اشاره به تهدیدها، فرصت‌ها و چالش‌های موجود گفت: داشتن برنامه جامع و کامل، تعامل خوب با ارکان مختلف نظام به ویژه قوه مقننه و مدیریت اجرایی قوی مهمترین ویژگی‌های قالیباف است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سال‌ها حضور در حوزه‌های مختلف از مجلس گرفته تا دانشگاه و مسوولیت‌های دیگر به این نتیجه رسیدم که در شرایط کنونی هیچکس بهتر از قالیباف قادر به دست گرفتن سکان اداره کشور نیست.

جعفر قادری گفت: به عنوان کسی که همواره دغدغه‌های اقتصادی مردم را جزو اولویت‌هایم می‌دانم اعتراف می‌کنم در دوران مدیریت قالیباف بر مجلس یازدهم مصوبات بسیار خوبی با راهبری وی تصویب شد و امروز برای انجام برخی کارهای بر زمین مانده باید کلید اجرای قوانین را به وی سپرد.

قادری با اشاره به سوابق و تجارب گذشته محمدباقر قالیباف گفت: وی کم تجربه و صفر کیلومتر نیست و با برنامه آمده و مدارج مدیریتی و اجرایی را پله پله و با موفقیت طی کرده است.

قالیباف توجه ویژه‌ای به اجرای برنامه هفتم توسعه دارد

وی با تاکید بر اینکه قالیباف اهتمام خاصی به اجرای برنامه هفتم توسعه و نظارت بر اجرای آن دارد گفت: استفاده از علوم و فنون نوین و فناوری اطلاعات، سعی در مردمی‌سازی امور و شفاف‌سازی از جمله نقاط برجسته در کار وی است.

قادری در پاسخ به این ادعای رئیس جمهور اسبق و وزیر امور خارجه‌اش که «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران» مانع گشایش اقتصادی و بهره‌برداری از فواید برجام شد گفت: این قانون نقطه عطف مجلس یازدهم و یکی از افتخارات آن بود و مورد تمجید دلسوزان نظام از جمله رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در مجلس گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون تسهیل موانع کسب و کار و دیگر قوانین اثرات بسیاری خوبی در حوزه اقتصادی گذاشته و بسیاری از آثار آن را نیز در آینده شاهد خواهیم بود.

وی افزود: قالیباف در دوران شهرداری توانست بدون اثرپذیری از تحریم‌ها شهر تهران را به سامان برساند و در مجلس نیز پیگیر مصوبات خوبی بود و اکنون نیز وی در چارچوب قانون اساسی می‌تواند سیاست‌های کلان کشور را به بهترین نحو دنبال کرده و با حفظ امنیت ملی می‌تواند کشور را به پیشرفت برساند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حمایت وی از قالیباف آیا با هدف سهم‌خواهی در دولت آینده وی است پاسخ داد: همه بنده را با سابقه ۴ دوره حضور در مجلس می‌شناسند و می‌دانند که اولویتم ادامه مصوبات خوب مجلس یازدهم و سپردن اجرای آن قوانین به فردی است که هم با آن قوانین و برنامه هفتم توسعه آشنا است و هم در اجرا، قوی و دارای برنامه است.

اولویت ما افزایش مشارکت و سپس انتخاب اصلح مقبول است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آینده‌سازان ایران دکتر محمدباقر قالیباف در جنوب کشور در این نشست با بیان اینکه اولویت این شورا ابتدا کمک به مشارکت مردم در انتخابات است گفت: خوشبختانه زمینه مشارکت حداکثری مردم با تدبیر شورای نگهبان و تأیید صلاحیت کاندیداهایی با سلایق مختلف فراهم شده است و اکنون باید دنبال گزینه اصلح باشیم.

سعید زحمت‌کشان با بیان اینکه اولویت اصلی ما پس از دعوت به مشارکت، معرفی گزینه اصلح مقبول است گفت: از دید ما همه کاندیداها فرزندان انقلاب بوده و از پیشینه مدیریتی لازم برای ریاست‌جمهوری برخوردارند اما دید ما نسبی است و دنبال کاندیدایی هستیم که نسبت به بقیه اصلح و شایسته‌تر است.

زحمت‌کشان ضمن بیان فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد آینده‌سازان ایران در استان‌های جنوبی با محوریت فضای مجازی تشریح کرد: اولویت فعالیت‌های تبلیغاتی ما، تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های دکتر قالیباف در بستر فضای مجازی و استفاده از ظرفیت سکوهای داخلی و خارجی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد آینده‌سازان ایران در پایان با بیان اینکه هرگونه اجماع میان کاندیداهای انقلابی منوط به تصمیمات و راهبردهای جبهه انقلاب است گفت: شایعاتی که در این خصوص مطرح می‌شود گمانه‌زنی است و هر تصمیمی که اتخاذ شود به صورت فراگیر و رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: با همکاری مسئولان این ستاد در کمیته‌های تخصصی مختلف و همچنین فعالیت‌های میدانی در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت، دعوت به مشارکت مردم به صورت مستمر انجام می‌شود.

این فعال اجتماعی فرهنگی، قالیباف را کاندیدایی دارای تجربه و پیشینه مدیریتی قوی، اهل تعامل و دارای برنامه دانست و گفت: دولت جدید در صورت پیروزی وی با توان بالایی امکان خدمت‌گزاری به مردم خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ