ماموستا ملا قادر قادری و علمای اهل سنت دژ مستحکم انقلاب هستند

اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حاج ماموستا ملا قادر قادری و علمای اهل سنت دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری عصر سه شنبه در دیدار با حاج ماموستا ملأ قادر قادری ضمن قدردانی از زحمات وی، اظهار کرد: خدمات و اقداماتی که با محوریت ماموستا قادری انجام می‌شود شایسته شکرگزاری و حضور و تدابیر این شخص انقلابی در همه امور قابل قدردانی است.

وی حاج ماموستا ملأ قادر قادری و علمای اهل سنت منطقه را دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه اورامانات خواند و افزود: این شخص انقلابی حافظ میراث شهدای والامقام است که برخلاف وجود همه ناملایمات، سختی‌ها را به جان خریده و در این مسیر لحظه‌ای درنگ نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آن چیزی که امام راحل (اعلی‌الله‌مقامه) در انقلاب اسلامی بنیان‌گذاری کرد با عنوان وحدت بین مسلمین یک امر حقیقی بود، گفت: وحدت یک امر حقیقی برخاسته از آیات شریفه قرآن و سیره و سنت اهل بیت و پیامبر اکرم (ص) است.

حجت الاسلام غفوری با تاکید بر اینکه امامین انقلاب هیچ‌گاه از وحدت تلقی سیاسی نداشته و ندارند، ادامه داد: نگاه آنها به این موضوع، قرآنی، الهی و آسمانی است چرا که خداوند متعال امر فرموده است که امت اسلامی با هم وحدت کنند و اگر رعایت نکنند شکوه، جلال و عزت جامعه از بین خواهد رفت.

وی انگلیس را بنیان‌گذار اختلاف بین مذاهب اسلامی دانست و بیان کرد: مذاهب اسلامی به‌خودی‌خود هیچ‌گاه با هم اختلافی نداشته‌اند زیرا مشترکات به‌قدری زیاد بوده که جایی برای اختلاف باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام غفوری افزود: دشمن تلاش می‌کند که مشترکات را نادیده بگیرد و زمینه‌ای برای اختلاف فراهم سازد، درحالی‌که مراجع تقلید ما به اتفاق در رابطه با کسانی که به مقدسات اهل سنت توهین می‌کنند فتوای حرمت داده و فرموده‌اند که اهانت به مقدسات اهل سنت حرام است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که امر وحدت، امری حقیقی و راهبردی است و سیاسی نیست، تصریح کرد: دشمنان ما که دشمن قرآن و اسلام هستند، همان‌هایی هستند که قرآن‌سوزی راه می‌اندازند و در کشتار مردم مظلوم غزه شریک هستند.

به گفته وی، همین دشمنان به‌دنبال ایجاد اختلاف و بهره‌برداری از آن هستند.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه حاکمیت برای جامعه اهل سنت، به‌ویژه علما و روحانیون، حرمت قائل است، خطاب به حاج ماموستا ملأ قادر قادری بیان کرد: بنده به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از منش شایسته جناب‌عالی و علمای اهل سنت منطقه قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سال‌ها نشان داده است که ظرفیت بالایی دارد، گفت: انقلاب اسلامی به برکت تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در همه این سال‌ها جریان‌های مختلف سیاسی را در خود هضم کرده و حرکت خود را ادامه داده است.

وی با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات، عنوان کرد: به‌فضل خدا انتخابات پیشِ رو نیز با شکوه و مشارکت حداکثری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این دیدار کتاب «سیمای حسنین (ع) از منظر اهل‌سنت» توسط حاج ماموستا ملأ قادر قادری امام‌جمعه شهرستان پاوه به حجت الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه اهدا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ