۱۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در تنگستان مشارکت دارند

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری نتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ریاحی دوشنبه شب در نشست قرارگاه انتظامی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان عنوان داشت: در تنگستان هزار ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان روز هشتم تیر ماه سال جاری خواهند بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان ضمن تبریک دهه ولایت در خصوص اقدامات فرمانداری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در شهرستان تصریح کرد: با بررسی‌ها و تمهیداتی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان با پیش‌بینی ۷۰ شعبه اخذ رأی انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۴۱ صندوق در بخش مرکزی و ۳۱ صندوق در بخش بخش دلوار جمع آوری آرای مردم در روز برگزاری انتخابات در هشت تیر بعهده دارند.

ریاحی خاطرنشان کرد: اجرای بهتر و دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان به قانون است و هرچه بر اصول، ضوابط و مقررات انتخاباتی بیشتر و بهت مسلط باشند به همان میزان از حقوق عامه مردم دفاع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان با اشاره اینکه تمهیدات لازم برای؛ برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند، امن و سالم با مشارکت و حضور حداکثری مردم در شهرستان اندیشیده شده بیان کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار می‌رود حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را با رعایت کامل قانون حفظ کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ