ظرفیت هیأت‌های اندیشه‌ورز در استان بوشهر استفاده شود

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت هیأت‌های اندیشه ورز در مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک مساله مهم است و این هیأت‌ها باید به صورت تخصصی و موردی در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده دوشنبه شب در نشست با مسئولان حوزه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است که ولایت امام علی علیه السلام توسط پیامبر اسلام (ص) در این روز مبارک، ابلاغ و سبب تکمیل دین شد.

وی در ادامه با تاکید بر مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزود: شناسایی دقیق آسیب‌های اجتماعی در هر منطقه، امری لازم و ضروری است و سبب می‌شود که در رفع این آسیب‌ها، تخصصی‌تر گام برداریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت هیأت‌های اندیشه ورز در مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک مساله مهم است و این هیأت‌ها باید به صورت تخصصی و موردی در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: جدول نسبت آسیب‌های اجتماعی در هر شهرستان جداگانه بررسی شود و هیأت‌های اندیشه ورز نیز در این عرصه کمک کنند.

وی اضافه کرد: شورای اجتماعی شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران به طور مستمر تشکیل و خروجی داشته باشد تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

محمدی زاده گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی در بین جوانان و نوجوانان در شهرستان‌های ده گانه استان مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و بهزیستی و امور اجتماعی استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در اجرای این برنامه کمک و همراهی کنند.

محمدی زاده یادآور شد: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه اجتماعی و فرهنگی است که باید در راستای پیشرفت و توسعه استان، نهایت استفاده را از این ظرفیت ببریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ