پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر رونمایی شد

اقتصاد ایران: اهواز - پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر به مناسبت عید غدیرخم در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی عصر امروز دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: در آستانه ۲ عید بزرگ و ایام ولایت عید سعید غدیر خم هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: عید غدیر، بزرگ‌ترین عید مسلمانان، اجمال دین و اتمام نعمت است.

وی با اشاره به عید دیگر این ایام عنوان کرد: عید دیگری که رقم می‌خورد، انتخاب سرنوشت نظام جمهوری اسلامی است، رسالت بزرگ خانواده دستگاه فرهنگ علاوه بر حضور در برنامه‌ها، الهام بخش بودن فعالیت‌ها و تلاش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره جوانه‌های غدیر به همت دبیرخانه رویدادهای ترویجی این اداره کل، هم‌زمان با عید سعید غدیر منتشر می‌شود تصریح کرد: دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در ۲ سطح باشگاه‌های کتابخوانی و آزاد با هدف ترویج آموزه‌های علوی، نهج البلاغه، مفاهیم خطبه غدیر با رویکرد کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان ایجاد روحیه شور و نشاط و رواج فرهنگ غدیر بین کودکان، ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

منادی با اشاره به بخش‌های این جشنواره افزود: آماده‌سازی کتاب غدیر به همراه (داستان تولیدی با موضوع غدیر به قلم شرکت کننده، تصویر سازی کتاب (نقاشی)، جلد وطراحی جلد و…)،نامه به امام علی (ع) و تبریک امامت آن حضرت، تهیه کلیپ ۳ دقیقه‌ای با استفاده از گوشی همراه از جشن‌های محله، مدرسه، شهر و مسابقه کتبی خطبه غدیر از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

وی ادامه داد: گروه سنی شرکت کنندگان از ۶ تا ۱۶ سال است که می‌توانند به صورت گروهی یا فردی در جشنواره شرکت کنند و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویدادهای ترویجی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تا پایان شهریور ماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: شرکت کنندگان شهرستانی نیز می‌توانند آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ارسال کنند و سوالات و پاسخنامه بخش مسابقه خطبه غدیر در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir بارگذاری شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ