«اتوبوس تعمیر» محصولات سامسونگ در آلمان به حرکت درآمد

اقتصاد ایران: سرویس «اتوبوس تعمیر» سامسونگ برای تعمیر سیار گوشی و تبلت‌های مشتریان در چندین شهر بزرگ آلمان راه‌اندازی شد.

سامسونگ خدمات تعمیر سیار خود در آلمان را برای گوشی‌ها و تبلت‌‌ها دوباره راه‌اندازی می‌کند. مفهوم «اتوبوس تعمیر» یا Repair Bus که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، در‌واقع خودرو ونی است که به ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر دستگاه‌های کاربران مجهز شده‌ است.

از ماه جاری میلادی، اتوبوس تعمیر سامسونگ در شهرهای بزرگ آلمان، میزبان مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، از‌جمله برلین، مونیخ، دوسلدورف، فرانکفورت، هامبورگ و کلن در‌دسترس خواهد بود.

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ، تا پایان امسال ۱۵ شهر بزرگ آلمان و تا پایان ۲۰۲۵ تمام شهرها با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفرِ این کشور، زیر پوشش اتوبوس تعمیر شرکت کره‌ای قرار خواهند گرفت.

تعمیرگاه‌های سیار سامسونگ می‌توانند تعمیرات مختلفی از‌جمله تعویض صفحه‌نمایش و باتری و به‌روزرسانی نرم‌افزاری همراه با پشتیبان‌گیری از داده‌ها را انجام دهند. تمامی اقدامات را تکنسین‌های مجرب با استفاده از قطعات اصلی سامسونگ انجام خواهند داد.

مقالات مرتبط:
  • اتفاق ویژه؛ ایالت کلرادو آمریکا حق تعمیر محصولات را به قانون تبدیل کرد
  • سامسونگ به تسهیل تعمیر گوشی‌هایش علاقه ندارد؛ قطع رابطه تجاری با iFixit

مشتریان ابتدا باید ازطریق صفحه‌ی Smart Repair Service در وب‌سایت سامسونگ، سرویس مدنظر خود را رزرو و پس از تأیید هزینه‌ی تخمینی تعمیر، زمان و مکان دلخواه را انتخاب کنند. تکنیسین‌های سیار سامسونگ معمولاً تعمیرات را در یک ساعت در آدرس مشخص‌شده تکمیل می‌کنند.

برای آسیب‌ها و ایرادهای زیر پوشش گارانتی تعمیرات رایگان هستند و کاربران باید فقط هزینه‌ی خدمات ویژه‌ی ۲۰ یورویی را پرداخت کنند. تعمیرات خارج از گارانتی بر‌اساس تعرفه‌های ثابت سامسونگ به‌علاوه‌ی هزینه‌ی خدمات ویژه انجام می‌شوند. در‌صورتی‌که تعمیر در محل امکان‌پذیر نباشد، مشتریان فقط هزینه‌ی خدمات ویژه را پرداخت می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ