بیش از ۱۵۰۰ نفر انتخابات هشتم تیر در مُهر را برگزار می‌کنند

اقتصاد ایران: مُهر -رییس ستاد انتخابات مُهر ضمن تاکید بر بی‌طرفی فرمانداری این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، برگزاری این انتخابات را برعهده دارند.

حمزه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در یکی از جنوبی‌ترین نقاط کشور در شهرستان مهر که دمای هوای آن این روزها به بالاترین حد ممکن رسیده، بخشداران این شهرستان به عنوان یک تکلیف انقلابی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهر گفت: در بزنگاه کنونی و در مواجهه با شرایط حال حاضر بسیار باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن زمینه برای حماسه حضور مردم فراهم شود.

محمدی افزود: همانند ادوار قبل انتخابات را با ۴ راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است دنبال می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان مهر افزود: دولت در برگزاری انتخابات هیچ گونه جانبداری ندارد و برگزاری صحیح انتخابات و امانت‌داری نسبت به آرای مردم از اولویت‌های دولت است و تمام تلاش و دغدغه ستاد انتخابات این است که انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان مهر بیان کرد: هیچ یک از مدیران و کارمندان حق ورود به بحث تبلیغات کاندیداهای انتخابات را ندارند.

محمدی ادامه داد: باید اقدامات مؤثری با هدف امیدآفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای دولت پرتلاش سیزدهم در شهرستان مهر انجام شود و و مدیران موظف هستند پاسخگوی مطالبات مردم باشند و تحقق آنها را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار مستمر مدیران باید دیده شود و وحدت و همدلی دولت تا آخرین لحظات کاری ادامه داشته باشد زیرا این خدمات مستمر موجب اعتماد مردم و امیدآفرینی در سطح جامعه می‌شود.

فرماندار شهرستان مهر گفت: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان مهر انجام گرفته و در اجرای اصل ۱۳۱ قانون اساسی و دستور وزیر کشور، شهرستان مهر نیز همگام با سایر شهرستان‌های استان فارس اقدام به تشکیل هیئت‌های اجرایی در سطح ۴ بخش خود نموده است.

فرماندار مهر خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی نظارت و بازرسی کار برگزاری انتخابات در روز هشتم تیر ماه در این شهرستان بر عهده دارند و تعداد ۵۲ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در سراسر شهرستان در نظر گرفته شده که ۲۳ شعبه آن ثابت و ۱۹ شعبه دیگر سیار است.

وی گفت: از مجموع ۷۰ هزار نفر جمعیت شهرستان مهر بیش از ۵۲ هزار نفر آن واجد شرایط رأی دادن هستند.

گفتنی است مردم شهرستان مهر در انتخابات دور گذشته بیش از ۷۵ درصد مشارکت داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ