هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها را ندارد

اقتصاد ایران: رئیس ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمان با اشاره به حضور ۶۰ هزار عامل اجرایی انتخابات در استان کرمان گفت: هیچ مدیری حق ندارد که امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاصی وارد کند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رحمان جلالی در جلسه شورای اداری استان عنوان کرد: ما مجری انتخابات و حافظ رای مردم هستیم و هیچ کوتاهی در این زمینه نخواهیم داشت؛ همه شش نامزد مورد تایید شورا نگهبان برای ما محترم هستند و وظیفه برگزاری انتخابات سالم را برای همه آنها داریم.
وی افزود: هیچ مدیری حق ندارد که امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاصی وارد کند. تمام امکانات اعم از بیلبوردها و سالن‌ های ادارات نیز با قرعه‌کشی در اختیار نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات قرار گرفته است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان در ادامه به کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی و رصد دستگاه‌ های نظارتی بر فعالیت‌های تبلیغاتی اشاره و بیان داشت: کار انتخاباتی نیروهای دولتی در خارج از ساعت اداری و بدون بهره‌ برداری از هرگونه امکانات دولتی ممکن خواهد بود، اما عوامل اجرایی انتخابات به هیچ‌ وجه حق شرکت در ستادها و کارهای تبلیغاتی را ندارند.
جلالی تصریح کرد: ۶۰ هزار عامل اجرایی، برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر استان به عهده دارند و برای همه آنها دوره توجیهی و آموزشی برگزار شده است.
وی با اشاره به راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت گفت: آرایش دشمن در تقابل با این راهبردها است.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات اظهار کرد: دکترین رهبری در کل ستاد انتخابات حاکم است و ما به عنوان مجری انتخابات و حافظ رأی مردم، رسماً اعلام می‌کنیم در انتخابات هیچ کاندیدایی نداریم./ استانداری کرمان

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ