فردا نخستین قرعه‌کشی پویش «با انرژی» انجام می‌شود

اقتصاد ایران: مدیر پویش «با انرژی» گفت: همزمان با عید غدیر اولین قرعه‌کشی این پویش انجام می‌شود و ۲۰خودرو، ۱۵۰ کمک‌هزینه خرید ۱۰۰میلیون تومانی، ۱۵هزار کمک هزینه ۱۰میلیونی و... به برندگان داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در ارتباط زنده تلویزیونی با اعلام اینکه تقاضای مصرف برق در مقایسه با روز گذشته در تهران ۱۰۰ مگاوات افزایش داشته است، گفت: امروز اوج تقاضای مصرف برق در این شهر به عدد ۴ هزار و ۸۰۰ مگاوات رسید و پیش‌بینی می‌شود هفته آینده نیز تقاضای مصرف ۴۰۰ مگاوات افزایش یابد.

ناظریان تشریح کرد: ۴۵ درصد معادل ۲ هزار مگاوات از میزان تقاضای شهر تهران متعلق به مصارف بخش‌خانگی است که در این بخش ظرفیت بسیار خوبی برای مدیریت مصرف وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در خصوص طرح‌های وزارت نیرو برای مدیریت مصرف گفت: پاداش صرفه‌جویی که بر روی قبوض مشترکان اعمال می‌شود و همچنین جوایز مشارکت در طرح پویش با انرژی از جمله طرح‌های در دست اجرا برای مدیریت مصرف هستند.

وی افزود: از ابتدای خرداد امسال، ۵۰ درصد مشترکان خانگی در طرح پاداش صرفه‌جویی شرکت کرده و ۴۰۰ هزار مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان این عدد به ۱.۵ میلیون مشترک برسد.

انجام نخستین قرعه کشی «با انرژی»

در ادامه نیز محمد خدادادی، مدیر پویش «با انرژی» شرکت توانیر با اشاره به افزایش مصرف برق در تابستان و الزام مدیریت مصرف برق در خصوص جزئیات طرح پویش با انرژی گفت: در این طرح تلاش می‌شود مشترکان مصرف برق خود را ۱۵ درصد کاهش دهند که معادل برق مصرفی ۱۵۰۰ کارخانه و واحد تولیدی است.

وی افزود: ۱۵ درصد کاهش مصرف هم با اقداماتی مانند تنظیم کولرهای گازی روی دمای ۲۴ درجه، قراردادن کولرهای آبی روی دور کند و عایق‌کاری درب و پنجره‌ها امکان‌پذیر است.

خدادادی در ادامه در خصوص اولین قرعه کشی پویش با انرژی گفت: همزمان با عید غدیر اولین قرعه‌کشی این پویش انجام می‌شود و ۲۰ خودرو، ۱۵۰ عدد کمک‌هزینه خرید ۱۰۰ میلیون تومانی، ۱۵ هزار کمک هزینه ۱۰ میلیونی، ۱۵۰ هزار کمک هزینه یک میلیونی و یک و نیم میلیون بسته اپراتوری به برندگان داده خواهد شد.

لازم به ذکر است کمک هزینه‌های برندگان در قالب اعتبار در کیف پول آنها در برنامه «با انرژی» به آنها اعطا خواهد شد که می‌توانند به انتخاب خود از آن برای خرید محصولاتی مانند لوازم خانگی، وسایل الکتریکی و… استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ