صحبت‌های بازیکنان جوانان ایران در حاشیه تمرین امروز

اقتصاد ایران: ۳ عضو تیم جوانان ایران پیش در مورد آخرین وضعیت این تیم پیش از اعزام به مسابقات کافا به اظهار نظر پرداختند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز(دوشنبه) جوانان ایران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. سمیر حبوباتی در مورد آخرین وضعیت تیم جوانان ایران اظهار داشت: ما تمرینات و شرایط خوبی داشتیم. برای کار بزرگ در آینده آماده می‌شویم. تورنمنت کافا اولین تورنمنتی که به زودی قرار است در آن شرکت کنیم.

وی افزود: کادر فنی شرایطی برای فراهم کردند  که بتوانیم در زمین شماره 2 تمرین کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم. آنها بیشتر از حد توان زحمت می‌کشند. باید در آینده جواب زحمات آنها را بدهیم.

بازیکن جوانان ایران در پاسخ به این سوال که چقدر انگیزه دارد با نشان دادن توانایی خود به ترکیب بزرگسالان پرسپولیس برسد، گفت: ما به عنوان بازیکن، مهره‌ای در پازل بزرگ تیم جوانان ایران هستیم. اینجا نفر تاثیرگذار نیست جمع اثرگذار است. دور هم جمع شدیم تا اتفاقات بزرگ رقم بزنیم و بعد از آن هر کس در باشگاه خودش هم توانایی خودش را نشان بدهد. ما در سطح تیم جوانان سطح توقع بالا رفت ما باید در قبال این توقع در تیم جوانان هم خوب عمل کنیم تا شرایط خوبی رقم بزنیم.

عرفان درویش عالی کاپیتان تیم جوانان ایران در واکنش به اظهار نظر حسین عبدی سرمربی جوانان ایران، که  قرار است کار نیمه تمام نوجوانان را در تیم جوانان ایران با قهرمانی در آسیا تمام کند، عنوان کرد:  قطعاً هدف ما صرفاً حضور در مسابقات نیست بلکه هدف ما آوردن جام به ایران است. هدف ما در جام جهانی نوجوانان هم رفتن روی سکو بود. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در آینده نتایج مدنظرمان را کسب کنیم.

وی افزود: زمین چمن خوبی در اختیار ما است. از هندوستان و مغلوستان در انتخابی قهرمانی آسیا شناختی نداریم اما با لائوس یک مرتبه در رده نوجوانان بازی کردیم. همکاری 2 ساله ما با آقای حسین عبدی قطعاً تاثیرگذار است و ما دیگر مثل یک خانواده هستیم. امیدوارم که همینطور ادامه پیدا کند و رده به رده سنی بتوانیم بالاتر برویم.

امیر محمد رزاقی نیا دیگر بازیکن تیم جوانان ایران درباره آخرین وضعیت تیم جوانان ایران، اظهار داشت: از نظر آمادگی و تاکتیکی خیلی بهتر شدیم. با برنامه‌های عبدی می‌توانیم بهترین عملکرد داشته باشیم. تیم‌های آسیایی، تیم ضعیفی نیستند و امیدواریم در کافا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. 

وی در مورد تاثیر حضور برخی بازیکنان رده نوجوانان ایران در رده جوانان، عنوان کرد: بعضی از بازیکنان تیم نوجوانان در جوانان هم حضور دارند. این بازیکنان می‌توانند به تیم خیلی کمک کنند. هدف ما این است قهرمانی آسیا و حتی قهرمانی جهان را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم جوانان ایران با ارزیابی رویکرد اعضای تیم بزرگسالان نسبت به رده‌های سنی گفت:  در تیم  نوجوانان که بودیم اعضای تیم ملی بزرگسالان در تمرین ما می‌آمدند و خیلی انگیزه می‌دادند. حتی ما در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شدیم و از آنها یاد می‌گرفتیم. آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند و یک روزی بتوانند به کشورشان کمک کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ