انتخابات برای ملت ایران تولید قدرت و ظرفیت می کند

اقتصاد ایران: ساری- رییس بسیج مستضعفین الگوی مردمسالاری اسلامی را مترقی و کم نظیر و برآمده از مکتب اسلام ناب دانست و گفت: انتخابات برای ملت و کشور ایران تولید قدرت و ظرفیت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر دوشنبه در رزمایش شهید جمهور و شهدای راه خدمت با اشاره به بدرقه باشکوه و بی‌نظیر شهدای خدمت توسط مردم گفت: اجاره امور کشور بعد از واقعه شهادت رئیس جمهور به آرامی پیش رفت و اکنون دستگاه‌های اجرایی آماده برپایی انتخابات هستند.

وی گفت: از زمانی که جمهوری اسلامی ایران مستقر شده است الگوی مردم سالاری اسلامی الگوی کم نظیر و برآمده از مکتب اسلام ناب است نه عاریه گرفته از دموکراسی‌های امروزی اروپا و غرب و الگوی اسلامی برآمده از تفکر ناب اسلام است.

وی با اشاره به شروع جنگ تحمیلی و حمله صدام گفت: صدام با حمایت آمریکایی‌ها با ایران حمله کرد و پشتیبانی‌های آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از آن روشن است.

رئیس بسیج مستضعفین با اظهار اینکه در جمهوری اسلامی مردم سالاری قوی حاکم است، گفت: به طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدای فرایند بر پایی انتخابات بر سلامت، امنیت و مشارکت تاکید کرده‌اند، گفت: مؤلفه مشارکت از دید معظم الله مهم و برجسته است.

وی با اشاره دروغ پردازی و القای ناامیدی از سوی رسانه‌های دشمن درباره ایران تصریح کرد: قلب آسیا در ایران به حرکت درآمده است و نقل و انتقال قدرت با محوریت ملت ایران در حال انجام است.

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت مضاعف انتخابات پیش روی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری نباید معمولی و عادی تلقی شود و انتخابات برای ملت تولید قدرت و ظرفیت می‌کند و حلال مشکلات ملت ایران است.

سردار سلیمانی با عنوان این که انتخابات برای ملت ایران تولید قدرت می‌کند و قدرت چانه زنی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی افزایش می‌دهد، گفت: انتخابات سبب می‌شود که دشمنان به عقب بروند و عقب نشینی کنند و آنهایی که برای شرکت در انتخابات دارند می‌خواهند وضعیت کشور ارتقا یابد و باید با این افراد صحبت و گفت وگو کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ