اجرای قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان دیلم است

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرماندر دیلم گفت: صیانت و امانتداری از آرای مردم به همراه اجرای دقیق قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان دیلم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین خلیجی ظهر دوشنبه در نشست آموزشی و توجیهی اعضای شعب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان دیلم گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و در راستای آمادگی کامل عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان، نشست توجیهی آموزشی برگزار شد تا آموزش‌های لازم از جمله وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستور العمل ها و شیوه نامه‌ها، نحوه اجرای امور محوله در انتخابات، پلمپ صندوق‌های اخذ رأی و حل مسائل و مشکلات احتمالی و راهکارهای لازم ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرماندار دیلم ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تاکید کرد: صیانت و امانتداری از آرای مردم به همراه اجرای دقیق قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان دیلم خواهد بود.

اجرای قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان دیلم است

وی از آمادگی ۳۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان دیلم خبر داد و افزود: نشست‌های مشترکی با نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و با حضور اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان هم صورت گرفته تا هیچ‌گونه خللی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان دیلم با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، رؤسای کمیته‌های آموزش و کمیته اطلاع رسانی، کارشناس انتخابات و اعضای شعب با هدف آشنا کردن اعضا با وظایف قانونی خود در محل سالن کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

اجرای قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان دیلم است

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ