قالیباف ادامه دهنده راه شهید رییسی خواهد بود

اقتصاد ایران: بندرعباس- قائم مقام ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف گفت: قالیباف ادامه دهنده راه شهید رییسی خواهد بود و سفرهای استانی در دولت او ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نیکزاد در جمع کارگران و کارآفرینان حامی محمد باقر قالیباف در بندرعباس اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا مردم را از انتخابات دور کند، چون می‌داند که نقطه قوت ما انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور است که تأثیر آن در تمام حوزه‌ها خواهد بود، افزود: انتخابات نقطه قوت نظام است، بر همین اساس، همه باید در این عرصه تلاش کنند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: انتخاب رئیس‌جمهور و پس از آن کابینه، که مستقیم در انتخاب مدیران نقش دارند، به عهده مردم بوده و این بزرگترین دستاورد انقلاب است.

نیکزاد تاکید کرد: قبلاً خارجی‌ها برای ما تعیین تکلیف می‌کردند برای همین دشمن با تمام قوای رسانه‌ای خود به دنبال تضعیف انتخابات است.

قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه همه ما باید مُبلغ انتخابات باشیم، تصریح کرد: ما نیز وظیفه داریم پس از انتخاب اصلح‌ترین فرد، در محافل مختلف حضور پیدا کنیم و توضیحاتی را برای مردم عنوان کنیم.

وی با اشاره به حمله همه‌جانبه دشمنان به قالیباف، اضافه کرد: با شناختی که از محمد باقر قالیباف پیدا کرده‌ام، تعهد در خدمت را جزو مهمترین ویژگی‌های این فرد می‌دانم.

نیکزاد تاکید کرد: مملکت در شرایطی نیست که اجازه دهیم مدیر بی تجربه روی کار بیاید، بلکه باید نیروی با تجربه و پرتلاش را روی کار بیاوریم که بعداً پشیمان نشویم.

این چهره سیاسی با اشاره به اشرافیت کامل قالیباف به برنامه هفتم توسعه، خاطرنشان کرد: قالیباف ادامه دهنده راه شهید رئیسی است و قطعاً سفرهای استانی را ادامه می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ