شرکت در انتخابات آینده مطلوب کشور را تضمین می کند

اقتصاد ایران: مشگین شهر_ رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در مشگین شهر گفت: شرکت در انتخابات یک مسئله اجتماعی و یک تکلیف شرعی است که به وسیله آن می‌توان آینده کشور را با وضع قوانین خوب ساخت‌.

اکبر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک مسئله صرف سیاسی نیست، بلکه یک مسئله اجتماعی و یک تکلیف شرعی است که به وسیله آن می‌توان آینده کشور را با وضع قوانین خوب ساخت‌.

وی با نزدیک شدن به زمان انتخابات بیان کرد: مردم را به هر زبانی که می‌دانید تأثیر دارد بگویید و تشویق کنید تا در انتخابات شرکت کنند تا همان طوری که، ولی امر مسلمین خواسته است یک حضور قوی و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در مشگین شهر گفت: مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به کسی رأی بدهند که صدای مردم و درمان درد مردم باشد و از نزدیک درد مردم را لمس کند.

وی به کسانی که سعی در ناامید کردن مردم دارند و نمی‌خواهند مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، نیر گفت: مردم ولایی و همیشه در صحنه نظام جمهوری در روز ۸ تیر با حضور حداکثری مشتی محکم بر زبان دشمنان انقلاب خواهند زد.

تقی زاده گفت: عده‌ای مردم را تخریب یا تهدید می‌کنند که طرفدار فرد خاصی باشند ولی مردم بصیر مشگین شهر با آگاهی کامل به فردی که برای نظام مقدس اسلام دلسوز و امین باشد رأی خواهند داد.

وی در پایان اضافه کرد: چنان چه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کم رنگ باشد دشمنان اسلام شاد خواهند شد و باید حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم و دل رهبری را شاد کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ