۲۵۰۰ موکب در خراسان رضوی پذیرای مراسم و جشن‌های غدیر هستند

اقتصاد ایران: مشهد- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ موکب در سطح استان خراسان رضوی پذیرای مراسم و جشن‌های غدیر هستند.

حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان خراسان رضوی در مجموع ۳۴ شهرستان دارد که اداره کل تبلیغات در ۳۰ شهرستان نمایندگی دارد و جشن و مهمانی غدیر در تمام این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ موکب در سطح استان خراسان رضوی جشن‌ها و مراسم غدیر را برگزار و پذیرای عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) هستند.

برگزاری ۲۳ کیلومتر در سطح خراسان رضوی مهمانی غدیر

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در تمام شهرستان‌ها مهمانی بزرگ را از ۵۰۰ و ۷۰۰ متر تا یک کیلومتری و یک و نیم کیلومتری خواهیم داشت که در مجموع قریب به ۲۳ کیلومتر در سطح استان مهمان کیلومتری غدیر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: حداقل ۱۱۰ دیگ نذری در بسیاری شهرستان‌ها همچون نیشابور و گناباد، پذیرای عاشقان و دلدادگان علی بن ابی طالب (ع) هستند و در مجموع ۹۰۰ دیگ در ده شهرستان به غیر مشهد، پخت غذا را انجام می‌دهند.

همتی فر در خصوص اعزام مبلغ در دهه ولایت اظهار کرد: در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن عید غدیر، دوره توانمند سازی برای اعزام مبلغین برگزار و ارائه محتوا صورت گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: هر مجموعه‌ای که درخواست اعزام مبلغ غدیر را داشت، اعزام صورت گرفته و در مجموع ۲۵۰ مبلغ را به مکان‌های مختلف غدیر اعزام کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در بحث غدیر تمام مجموعه‌های از دستگاه‌های دولتی تا مساجد و هیأت‌های مذهبی و خیرین و مردم پای کار آمدند و برپایی جشن‌ها و مهمانی‌های بزرگ غدیر، حاصل همدلی خوبی بین تمام مجموعه‌ها است.

همتی فر با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته در برگزاری ویژه برنامه‌های غدیر شاهد رشد بالایی هستیم، افزود: به ایستگاه صلواتی، هزار بسته فرهنگی دادیم که سال گذشته ۵۰۰ بسته بود و حاکی از رشد صد درصدی است. همچنین در ایجاد و پذیرایی ایستگاه صلواتی رشد ۶۰ و ۷۰ درصدی داشتیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در اطعام غدیر هم نسبت به سال گذشته خدمات بیشتری ارائه می‌شود، افزود: در بحث کاروان‌های شادی نیز شاهد رشد ۵۰ و ۶۰ درصدی هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ