حضور گسترده مردم در انتخاب فرد اصلح اثرگذار است

اقتصاد ایران: سنندج_مسؤول هماهنگی ستادهای انتخاباتی زاکانی در کردستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخاب فرد اصلح اثرگذار است و همه باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

حسین قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل سانحه بالگرد و شهادت شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری امسال زودهنگام برگزار می‌شود و زمان کمی برای تبلیغات و آماده‌سازی انتخابات در اختیار نامزدها بود اما با حضور پررنگ رسانه‌ها و صدا و سیمای ملی این خلاء جبران شد و اکنون منتظر ارزیابی مردم هستیم تا براساس تبلیغات و مناظراتی که پیش می‌رود فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه در دنیا تخصص و علم رو به افزایش است، افزود: صداقت در کنار سایر پارامترها بیانگر شایستگی فرد برای مدیریت است و کسی که در کنار تخصص‌ها صداقت داشته باشد می‌تواند آرای عمومی را جذب کند و رئیس جمهور خوبی برای کشور باشد.

مسؤول هماهنگی ستادهای انتخاباتی زاکانی در کردستان یادآور شد: برای هر شش نفر نامزد انتخابات آرزوی موفقیت داریم چرا که همه آنها از شورای نگهبان عبور کرده‌اند و مردم باید در هشتم تیرماه با تصمیمات شایسته خود برای کشور سعادت و ترقی مهیا کنند.

مسؤول هماهنگی ستادهای انتخاباتی در کردستان با بیان اینکه مردم ما مردمی فهیم، باهوش، توانمند و با درک و درایت هستند، ابراز امیدواری کرد: مردم حق گلایه‌مندی را دارند و از تورم نارضایتی دارند و باید کسانی که دغدغه دارند پا در میدان بگذارند و خواسته‌های مردم‌را جامه عمل بپوشانند.

قادر مرزی با بیان اینکه رئیس جمهور باید ابتکار به خرج دهد تا آسایش مردم را فراهم کند، اضافه کرد: همه‌ما باید در هشتم تیرماه تصمیم قاطع بگیریم و فرد اصلح را برای پیشرفت کشور انتخاب کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ