اسبقیان: انتخابات ریاست جمهوری صندوق سیار برای جامعه ورزش دارد

اقتصاد ایران: معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش از برپایی صندوق سیار ویژه انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم تیرماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان در نشست وبیناری با روسای فدراسیون‌های ورزشی با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیکر خادمان ملت، اظهار داشت: خدمات دولت در زمان شهید آیت‌الله رییسی بسیار قابل توجه بود بطوریکه دغدغه‌ی بسیار زیادی نسبت به موضوعات ورزشی داشتند تا جاییکه سه بار در مراسم تکریم از قهرمانان حضور یافتند و همواره حمایت قابل توجهی از ورزشکاران داشتند و با حمایت رئیس جمهور شهید و معاونان ایشان و پیگیری مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، هیچ بدهی در زمینه پاداش‌ها باقی نمانده است.
او اظهار داشت : امروز با دستور وزیر ورزش وجوانان در استانه بازی‌های المپیک، کمک قبل توجهی باحمایت دولت محترم به فدراسیونها واریز می‌شود.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همراهی جامعه ورزش و جوانان در اتفاقات مختلف از جمله سیل و زلزله با آسیب دیدگان از این حادثه‌ها، ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری فراز مهم دیگری در تاریخ این نظام است و قطعا جامعه‌ پرمخاطب ورزش همراه با دیگر اقشار جامعه، حضور پرشور و شعوری را به نمایش خواهند گذاشت.

سید محمد شروین اسبقیان گفت: دعوت می‌کنیم همچون انتخابات در دوره‌های گذشته، هر فدراسیون به اتفاق مدیران، مربیان، قهرمانان، داوران و پیشکسوتان حضور گسترده و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تصریح کرد: صندوق سیار رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در مجموعه ورزشی شهید شیرودی فعال می‌شود و در سایر استان‌ها نیز هماهنگی لازم با دستگاه‌های مسئول برای ایجاد صندوق سیار ویژه ورزشکاران هماهنگی لازم بعمل‌آمده است تا جامعه ورزش بار دیگر حضور پرشور و شعور خود را در برابر یاوه‌گویی‌های سردمداران استکبار جهانی به اثبات برسانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ