تقوی: مربی خارجی تیم والیبال بانوان به‌زودی معرفی می‌شود

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون والیبال از انتخاب یک مربی باتجربه خارجی برای تیم ملی بانوان خبر داد و اینکه موردنظر به‌زودی با فدراسیون والیبال قرارداد می‌بندد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه تمرین تیم والیبال دختران زیر 20 سالن ایران اظهار داشت: خیلی امیدواریم با توجه به تدارکاتی که برای این تیم دیدیم، نتایج آنها بهتر از سال گذشته باشد. توقع اینکه در والیبال بانوان در صدر قاره قرار بگیریم، درست نیست چون بهترین تیم‌های بانوان جهان در آسیا حضور دارند. منطقی است برای رسیدن به موفقیت باید برنامه طولانی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان را کردیم که روی نسل جدید والیبال بانوان سرمایه‌گذاری کنیم و با تیمی که بیش از 70 درصد بازیکنان آن زیر 20 سال بودند در چلنجر کاپ شرکت کردیم. نگاه فدراسیون به نسل جدید تیم والیبال بانوان خواهد بود و این نظر را در مورد تیم مردان هم داریم.

تقوی گفت: مسابقاتی را پشت سر گذاشتیم که نتایج آن مورد رضایت هواداران والیبال نبود. در این بین نمی‌توان شخص خاصی را مقصر دانست. ما می‌خواهیم با استفاده از تجربه داخلی و با کمک تجربه بین‌المللی، نسل جدیدی از تیم‌های ملی را برای 4 سال آینده بسازیم.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال بزرگسالان با یکی از مربیان خوب آسیایی به نتایج خوبی رسیده است. بهترین والیبال بانوان جهان در آسیا بازی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد مربیان خانم درجه یک جهان بسیار محدود است، دامنه انتخاب کوچک است. به دنبال یک مربی باتجربه خارجی بودیم که مراحل نهایی توافق را سپری می‌کنیم. نام این مربی بعد از عقد قرارداد و در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال در خاتمه اظهار داشت: چند بحث جدی در مورد لیگ برتر والیبال بانوان وجود دارد. بانوان ما پوشش اسلامی دارند ولی پخش تلویزیونی بازی‌های بانوان وجود ندارد. این وضعیت،‌ آسیب جدی به جذب اسپانسر بزرگ در والیبال بانوان می‌زند. بانوان ما چیزی از مردان کم ندارند، اما باید بیشتر به آنها توجه شود و دیده شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ