استقرار ۲۲۰۰پاکبان برای نظافت معابر در جشن بزرگ غدیر

اقتصاد ایران: مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات این معاونت در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری، مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران پیرامون اقدامات این معاونت در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی که با ستاد غدیر برای برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر به عمل آمد، با تدبیر معاونت خدمات شهری و مناطق ۲۲ گانه ۲۲۰۰ نیروی پاکبان قبل از مراسم در مسیر جشن مستقر می‌شوند و کار نظافت و پاکسازی مسیر جشن را قبل، همزمان و بعد از مراسم انجام خواهند داد.

وی افزود: همچنین ۵۵۵ نفر از آتش نشان پایتخت به همراه ۱۵۱ دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت آتش نشانی با تجهیزات کامل در نقاط مختلف از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) مستقر می‌شوند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۳۱۵ دستگاه خودروی تخصصی و عمومی سازمان مدیریت پسماند نظافت محور را قبل، همزمان و بعد از مراسم برعهده دارند، افزود: ۵۴۰ نیروی شرکت شهربان با ۱۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هم وظیفه نظم و انضباط و همکاری با پرسنل اجرایی مراسم جهت خدمت رسانی به شهروندان در مراسم حضور خواهند داشت.

جعفری ادامه داد: نیروهای معاونت خدمات شهری، اعم از نیروهای پاکبان و آتش‌نشانی و اجرایی از قبل از مراسم در مسیر جشن مستقر هستند و تا پایان مراسم و پاکسازی محور نیز حضور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه به مناسبت مراسم جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در آماده باش کامل قرار دارند و معاونت‌های خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه به همراه نیروها در مراسم جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، جهت ارائه خدمت رسانی مطلوب در محور حضور خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ