همدلی و همبستگی بین مردم و مسوولان باعث توانمندی دولت می شود

اقتصاد ایران: گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همدلی و همبستگی بین مردم و مسوولان، می‌تواند بازوی توانمندی برای دولت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه یکشنبه در نشست با تشکل‌های مردم نهاد حوزه‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم، ارزنده و مؤثر است، دولت مردمی به این نقش واقف بوده و دست نیاز به سمت آنها دراز کرده است.

وی افزود: مطمئناً دخیل کردن مردم در تصمیم گیری‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در قالب تشکل‌های مردمی علاوه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مسؤولان، می‌تواند بازوی توانمندی برای دولت باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان خواص جامعه در مسائل مختلف از جمله مقابله با اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند یک حرکت عمومی و مشارکت اجتماعی در جامعه ایجاد کنند.

وی یادآور شد: انتخابات تجلی جمهوریت نظام و عرصه‌ای برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور است، تشکل‌های مردمی به عنوان خواص جامعه منشأ یک حرکت عمومی برای مشارکت در انتخابات باشند.

مهاجر اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می‌توانند موجبات امیدآفرینی و اعتماد افزایی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم و در انتخاب اصلح دست‌گیر مردم باشند.

وی یادآور شد: با مرور گذشته در انتخاب شهید رئیسی و گفتمان انقلاب اسلامی در اداره اجرایی کشور توسط مردم که در نهایت این انتخاب اصلح را خدا هم انتخاب کرد، درمی‌یابیم که انتخاب درست در پیشرفت و توسعه کشور بسیار مؤثر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ