تعامل بین دولت و دستگاه قضائی سبب ارتقای سرمایه اجتماعی شده است

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تعامل میان دولت و دستگاه قضائی گفت: تعامل بین دولت و دستگاه قضائی سبب افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی نظام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قوه قضائیه و شهدای خدمت اظهار کرد: خوشبختانه حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و همکاری بسیار خوب بین دولت و دستگاه قضائی و تلاش‌های ضابطین موجب کسب موفقیت‌های بسیار زیادی شده است که افزایش رضایتمندی مردم و ارتقا سرمایه اجتماعی نظام را به همراه داشته است.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف تلاش‌های همکاران ما موجب کسب موفقیت‌های متعددی برای دستگاه قضائی استان هرمزگان شده است.

قهرمانی تصریح کرد: سال گذشته ۶۰ هزار نفر در سامانه نظرسنجی قوه قضائیه در استان هرمزگان مشارکت نموده‌اند که از این تعداد ۸۷ شرکت کنندگان رضایتمندی خود را از عملکرد دستگاه قضائی استان اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده در سراسر کشور ۱۷ درصد افزایش رضایت مندی عمومی از عملکرد قوه قضائیه را شاهد بوده‌ایم.

قهرمانی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با بنادر، گمرکات و اموال تملیکی در استان هرمزگان برجسته است گفت: سه محور اصلی در سفر استانی رئیس قوه قضائیه مربوط به این حوزه‌ها بوده است که مصوباتی را به همراه داشته و این مصوبات مورد پیگیری ویژه قرار گرفته است.

این مقام قضائی بیان داشت: تعیین تکلیف ماشین آلات راهسازی استقرار آزمایشگاه مرجع در بندر شهید رجایی بندرعباس و تعیین تکلیف روغن‌های تأیید سلامت نشده از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان بوده است که در نتیجه پیگیری آنها نتایج خوبی را به دنبال داشته است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به مشکل ترافیک در بندر شهید رجایی بندرعباس نیز تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد و در نتیجه آن با صدور دستورات ویژه‌ای ضمن راه‌اندازی سامانه جامع ارتباطی فعالین حوزه تجارت و حمل و نقل جهت اعلام گزارشات به دادستان مرکز استان کمیته ویژه نظارت بر ترافیک در بندر شهید رجایی بندرعباس تشکیل شد تا اعضای آن راهکارهای کوتاه مدت، مؤثر و اجرایی حل مشکل ترافیک در بندر شهید رجایی را ارائه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ