دولت پزشکیان از شیفتگان قدرت و ثروت دوری خواهد کرد

اقتصاد ایران: کرمانشاه- سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه با بیان اینکه دولت پزشکیان از شیفتگان قدرت و ثروت دوری خواهد کرد، گفت: دولت پزشکیان دنباله رو دولت‌های پیشین نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با میزبانی خبرگزاری فارس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مسعود پزشکیان با گفتمانی اخلاق محور در مناظرات و گفتمان‌های خود به دنبال امید آفرینی در عرصه‌های مختلف و نیز بازگشت تفکر عقلانیت به سیستم اجرایی کشور را در دستور کار قرار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برقراری عدالت و شایسته سالاری بین اقوام و نخبگان و اقلیت‌های کشور، افزود: مسعود پزشکیان با توجه به اینکه استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور را مورد توجه دارد بر این اساس به دنبال انحصار برای گروه‌های خاص و محدود کردن نخبگان نخواهد بود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه استفاده از متخصصان در امورات کشور در جهت دهی و عملیاتی کردن برنامه‌های دولت را راه حلی برای پیشرفت و برون رفت از مشکلات دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلات مخرب امروز کشور عدم حضور نخبگان و متخصصین در برنامه‌ریزی و تصمیم گیری‌ها است که سبب نظرات غیر کارشناسی و تصمیمات نادرست خواهد بود و به همین دلیل از این رویه در دولت پزشکیان فاصله گرفته خواهد شد.

خسروی امید، عدالت، رفع تبعیض و ایجاد افق‌های پیش روی کشور را از کلید واژه آقای پزشکیان دانست و ادامه داد: ما به دنبال گفتگو با مردم مبتنی بر صداقت و ایجاد ادبیات مشترک با مردم و تفاهم با آنها برای بهبود وضعیت اعتقادی عدالت اجتماعی اقتصادی و رسیدن به آرامش هستیم به دنبال رفع محدودیت‌ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه در اکثر دولت‌ها به جایگاه واقعی خود نرسیده در حالی که باید تبدیل به مرکز مبادلات غرب کشور تبدیل می‌شده که در دولت پزشکیان مبتنی بر شناخت اولویت‌های کرمانشاه ریل گذاری برای پیشرفت انجام خواهد گرفت.

سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه فرصت‌های بی‌بدیل استان کرمانشاه تاکید داشت و عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه یک استان مرزی است باید به دنبال تبدیل ظرفیت‌ها به فرصت باشیم نه اینکه آنها را به تهدید تبدیل کنیم در این راستا در استان کرمانشاه باید به دنبال نیروی کارآمد و سخت کوش باشیم چرا که کرمانشاه بهشت توسعه می‌دانیم.

خسروی در ادامه در پاسخ به عدم برنامه سریع مسعود پزشکیان در مناظرات، گفت: علت اصلی مشکلات د ر کشور ما عدم تحقق برنامه‌ها، ریل گذاری‌های قبلی است و تا زمانی که رنامه‌های قبلی هنوز به تحقق نزدیک نشده‌اند نباید به دنبال طرح برنامه‌های جدید باشیم.

وی تاکید کرد: تحقق برنامه‌های کلان کشور هدف اصلی است که مبتنی بر ظرفیت‌های موجود و متناسب با شرایط اقتصادی و همچنین بررسی و کارشناس محور باید دنبال شود از این رو ابتدا باید برنامه‌های موجود به مرحله اجرا و سپس سراغ برنامه‌های نو رفت تا میزان تحقق برنامه‌های توسعه که تا کنون کمتر از ۳۰ درصد بوده به بیش از ۵۰ درصد برسد.

سخنگوی ستاد پزشکیان در استان کرمانشاه همچنین در پاسخ به اینکه آیا دولت پزشکیان ا دامه دهنده راه دولت‌های قبلی است یا خیر، مطرح کرد: بر اساس گفتمان‌های مشخص و روشن پزشکیان بدون شک این دولت دولت نخست مسعود پزشکیان خواهد بود اما استفاده از نیروهای دولت‌های گذشته در این دستگاه و دولت ایرادی نداشته همانطور که استفاده از نیروهای دولت‌های پیشین در دولت شهید رئیسی دیده می‌شدند.

خسروی با انتقاد از ا یجاد برخی دوگانه‌های ایجاد شده پیش روی نامردهای انتخاباتی‌، اذعان کرد: حضور نیروهای توانمند انقلابی از دولت‌های گذشته مشکلی نداشته و هم اکنون حضور برخی افراد توانمند در کنار پزشکیان بدون مانع و ایراد است اما دولت پزشکیان حتماً از شیفتگان قدرت و ثروت دوری خواهد کرد و دیدارها و مناظرات را بر پایه اخلاق مداری و بدون توهین و تحقیر دنبال می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم شور انتخاباتی در بین مردم، اضافه کرد: امروز نقش و رسالت رسانه‌ها فارغ از نتیجه نهایی انتخابات تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهد بود چرا که افزایش اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی و داخلی برای ایران بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ