ستادهای تبلیغاتی در استان بوشهر به آرامش فضای سیاسی کمک کنند

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: رؤسای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر، با هم در ارتباط باشند و در آرامش بیشتر فضای سیاسی استان به هم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده شنبه‌شب در نشست با مسئولان ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر اظهار داشت: هر ۶ نامزد تأیید شده در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فعالیت دارند و امیدوارم شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات هشتم تیرماه باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در انتخابات اسفند ماه، چهار مؤلفه را تاکید فرمودند که در انتخابات ریاست جمهوری نیز این چهار مورد شامل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است خاطر نشان کرد: تمام نامزدهای تأیید شده برای ما هیچ فرقی ندارند و میزان رأی ملت است و اطمینان می‌دهیم که انتخابات با سلامت کامل همانند انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: دولت در این انتخابات بی طرف است و فقط در راستای افزایش مشارکت و برگزاری سالم انتخابات تلاش و اهتمام داریم.

وی اضافه کرد: این انتخابات باید یک رقابت سالم و پرشور باشد و پس از پایان این رقابت، همه با هم دوست و برادر هستیم و برای ساختن ایران و استان تلاش می‌کنیم.

استاندار بوشهر گفت: همه ساز و کارهای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدی زاده ابراز داشت: رؤسای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر، با هم در ارتباط باشند و در آرامش بیشتر فضای سیاسی استان به هم کمک کنند.

وی افزود: رؤسای ستادهای مرکز استان، به طور مستمر با ستادهای شهرستان‌ها در ارتباط بوده و به ایجاد فضای انتخاباتی سالم و پرشور کمک کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: ستادها از رفتارهای هنجارشکنانه پرهیز و در ایجاد فضای انتخاباتی سالم اهتمام ورزند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: نقش ستادها در ایجاد آرامش در فضای سیاسی و انتخاباتی استان بسیار مهم است و امیدوارم تا پایان این روند حفظ شود.

محمدی زاده بیان کرد: به فضل الهی با مشارکت بالای مردم، انتخاباتی حماسی برگزار و بار دیگر دشمنان در برابر ملت مؤمن و انقلابی ایران ناکام خواهند شد.

وی یادآور شد: اتحاد و همدلی ستادها در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مورد تاکید است و خروجی این انتخابات، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ