عجز در برابر کدخدا در قاموس انقلاب اسلامی نیست

اقتصاد ایران: اردبیل- وزیر کشور گفت: انقلاب اسلامی محصول خودباوری و اقتدار است و عجز در برابر کدخدای پوشالی جهان در قاموس ملت ایران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه شنبه در آئین آغاز بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح نیایش اردبیل اظهار کرد: عده‌ای همچنان بر طبل توخالی ارتباط و مذاکره با شیطان اکبر و غرب می‌کوبند در حالی که راه پیشرفت کشور از این مسیر عبور نمی‌کند.

وی با اشاره به کار شبانه روزی و مجاهدانه رئیس جمهور شهید در ۲ سال و ۹ ماه گذشته خاطرنشان کرد: محصول این دیدگاه استقلال طلبی و حرکت ملت در مسیر توسعه و پیشرفت بوده است.

وزیر کشور بیان کرد: برخی در تبلیغات انتخاباتی چنین حرف می‌زنند که مسائل کشور با وابستگی به غرب و یا مذاکره التماسی حل می‌شود در حالی که دشمن بارها خصومت و کینه توزی خود را به نمایش گذاشته است.

وحیدی افزود: راه و سیره شهید آیت الله رئیسی باید ادامه پیدا کند تا هیچ وقت کسی در این کشور جرأت بازگشت به گذشته و تکرار روش التماسی به غرب را دنبال نکنند چرا که دشمن هیچ وقت دست از عداوت و خصومت برنمی دارد.

وی گفت: تحریم دشمن ظالمانه است و ما جز ستیز و دشمنی از استکبار هیچ انتظاری نداریم بلکه باید ما عاقلانه رفتار کرده و با اقتدار بر خودباوری خود تکیه کنیم.

عضو کابینه سیزدهم تصریح کرد: همین دشمنان در برابر چشم هزاران انسان بهت زده ملت مظلوم فلسطین را به خاک و خون می کشند و تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رسانده اند که این حرکت نمایشگر چهره سفاک آنهاست.

وحیدی اظهار کرد: دشمن در برابر راهبرد اقتدار و عظمت این ملت شکست خورده است و در میانه همین دشمنی‌ها ما به پیروزی بزرگی دست یافتیم و کشور را از درماندگی و وابستگی به غرب نجات دادیم.

وی ادامه داد: ملت ما دیگر ذلت و التماس به غرب را نمی‌پذیرند و راه شکست خورده گذشته تکرار نخواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما با خدامحوری و تکیه بر اعتقادات خود پیروز میدان خواهیم بود و رمز پیشرفت و توسعه کشور خوداتکایی است و در این مسیر هیچ وقت از اهداف و آرمان خود دست نمی کشیم.

وحیدی با دعوت ملت ایران برای حضور باشکوه در انتخابات ۸ تیر گفت: پیروزی اصلی در این انتخابات متعلق به ملت ایران است و قطعاً در تعیین سرنوشت خود به راه شهید آیت الله رئیسی استمرار می‌بخشیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های مهم و عمده کشور بیان کرد: حجم کار عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل در حوزه سدسازی، راه آهن، راه و سایر بخش‌ها به حدی است که به خوبی می‌توان تحول در این استان را در دولت سیزدهم به عینه مشاهده کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ