قالیباف: دشمن می‌خواهد امید را از ما بگیرد

اقتصاد ایران: مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری از شبکه دوم سیما پخش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف در دومین مستند تبلیغاتی خود، گفت: ما چند برابر مشکلات معیشتی، ظرفیت در کشور داریم اما آن را هدر می‌دهیم چرا که به خوبی بلد نیستیم از ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم.

وی بیان کرد: یک زمان بود که با شهید قاسم سلیمانی و شهید احمد کاظمی صحبت می‌کردیم و می‌گفتیم اگر کسی می‌خواهد ما را جریمه کند، ما را از کار جدا کند. کار برایم خیلی مهم است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که چرا پشت شما حرف‌هایی زده می‌شود، تصریح کرد: معمولاً اینگونه است که هر فردی که کنش و حرکتی دارد و از حالت باری به هر جهت رفتن خارج می‌شود و فردی مؤثر می‌شود، واکنش‌هایی را به همراه دارد و برخی مخالفت‌ها با وی ایجاد می‌شود و البته این فرد هوادارانی هم دارد.

قالیباف ادامه داد: برای من کار جهادی اهمیت زیادی دارد. انتخابات فرصتی است که انقلاب اسلامی به ما داده است و مردم در انتخابات باید تصمیم بگیرند که یک نفر روی کار بیاید تا نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: الان دشمن می‌خواهد امید و آینده را از ما بگیرد. به هر میزان تورم افزایش یابد، برای مردم سپر حمایتی می‌گذارم تا سفره آنان کوچک شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۴۵ درصد قیمت تمام شده یک خانه، زمین است و ما ۲۰۰ متر زمین رایگان به آنان می‌دهیم و برای ساخت مسکن تسهیل‌گری خواهیم کرد. حتماً باید واردات خودرو برای رقابت با تولیدات داخلی انجام شود.

قالیباف بیان کرد: سواحل را پایتخت دوم اقتصادی در نظر خواهیم گرفت. در افق ۱۴۱۴ یعنی برای ۱۲ سال آینده به دنبال تحقق این کار هستیم، همان طور که در ۱۲ سال در تهران توانستیم تحولات زیادی را ایجاد کنیم.

وی متذکر شد: در سال ۵۶ و در مشهد و در زمان مبارزات قبل از انقلاب با شهید رئیسی رفیق شدم. این حادثه تلخی که پیش آمد و باعث شهادت آیت‌الله رئیسی شد، باعث شد که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنم چرا که باید مسیر آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم و باید کارهای نیمه‌تمام را دنبال کرده و به اتمام برسانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ