۷۰ هزار عنوان برنامه برای غدیر در آذربایجان غربی برگزار می شود

اقتصاد ایران: ارومیه- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برگزاری ۷۰ هزار عنوان برنامه همزمان با عید غدیر در استان خبر داد.

حجت الاسلام میثم فیاضی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با عید غدیر دو هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۷۰ هزار عنوان برگزار می‌شود، افزود: ویژه برنامه‌های متعددی با رویکرد مردمی همزمان با غدیر از جمله دورهمی غدیری، پیاده روی، میهمانی یک کیلومتری، توزیع جهیزیه به نوعروسان، مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری و برپایی ایستگاه صلواتی و موکب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اتحاد اقوام و ادیان در استان نیز گفت: اهل سنت هم مثل برادران تشیع در جشن‌های غدیر فعالیت و حضور دارند و امسال در شهرهای سنی نشین استان نیز برنامه‌های محوری برگزار خواهد شد و از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به طرح اطعام غدیری در استان گفت: در عید غدیر امسال اطعام یک میلیون نفری در ارومیه برنامه ریزی شده که در این راستا پیاده روی غدیر در روز غدیر برگزار و به مصلای امام خمینی ارومیه ختم خواهد شد و اکرام سادات در روز غدیر در مصلا برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مهم‌ترین مسئله در ایام ولایت و امامت تبیین مرجعیت علمی و سیاسی و دینی در عالم است که نمونه آن مدیریت و مرجعیت را در ایران می‌بینیم.

وی گفت: امام علی علیه السلام به ما سفارش کرده اند که حامی مظلوم و علیه ظالم باشید و این مسئله مهمی است که سخنرانان، مادحین و ولایت مداران در ایام غدیر مسئله فلسطین و ظلم به ملت فلسطین را تبیین کنند و غدیر صرف نمایش نیست بلکه اقدام عملی در حمایت از مظلومین عالم است و امام علی علیه السلام این را در کوفه نشان داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ