۱۹۹۵ واحد مسکونی تا پایان سال تحویل پرسنل ارتش می‌شود

اقتصاد ایران: تربت حیدریه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا گفت: در منطقه شمالشرق کشور هزار و ۴۱ واحد تحویل و ۱۹۹۵ واحد دیگر تا پایان امسال تحویل پرسنل ارتش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا آذریان، ظهر شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه ۲۸۸ واحدی مهر ولایت ارتش اظهار کرد: پس از اجازه رهبر فرزانه انقلاب برای رفع مشکل مسکن پرسنل ارتش و تعیین تکلیف اراضی سطح کشور، قسمتی از اراضی در اختیار نیروی زمینی به پرسنلی که مشکل مسکن دارند تعلق گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا تصریح کرد: با تدبیر فرمانده نیروی زمینی از سال ۹۷ این اقدام شروع شده که احداث ۲۴ هزار واحد مسکونی در سطح کشور پیش‌بینی شده و تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل پرسنل ارتش شده‌است.

وی گفت: در منطقه شمال شرق کشور سه هزار و ۳۵ واحد مسکونی برای پرسنل ارتش پیش بینی شده که تاکنون هزار و ۴۱ واحد تحویل و ۱۹۹۵ واحد دیگر تا پایان امسال تحویل پرسنل ارتش می‌شود.

آذریان گفت: از مجموع این واحدها ۳۶۶ واحد مسکونی برای تربت‌حیدریه پیش بینی شده که ۱۴۴ واحد تاکنون تحویل شده و مابقی واحدها با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهار آینده تحویل پرسنل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا بیان کرد: در منطقه شمال شرق شامل؛ خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، گلستان و سمنان سه هزار و ۳۵ واحد پیش‌بینی شده که هزار و ۴۱ واحد تحویل شده و ۱۹۹۵ واحد تا پایان امسال تحویل پرسنل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث احداث منازل شخصی پنج هزار و ۳۳۰ واحد پیش بینی شده که تاکنون در خراسان رضوی ۱۰۸ واحد در مشهد و در خراسان جنوبی هزار و ۱۴۹ واحد در بیرجند تحویل پرسنل ارتش شده‌است.

آذریان با اشاره به اینکه بیش‌ترین پروژه ساخت منازل شخصی در بیرجند، شاهرود و مشهد است، افزود: در قرارگاه شمال شرق در حال ساخت واحد مسکونی و همچنین واحد شخصی طرح کوثر هستیم.

انسداد مرزهای شرقی کشور در حال انجام است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا با بیان اینکه انسداد مرزهای شرقی کشور با قوت در حال انجام است، گفت: چهار گروه مهندسی ارتش و چهار شرکت پیمانکار گرید یک کشور در حال ساخت دیوار چهار متری هستند.

وی افزود: علاوه بر انسداد فیزیکی مرزها، از سیستم‌های نرم افزاری استفاده می‌شود تا مرز به لحاظ ترم افزاری و سخت افزاری نیز تجهیز شود.

آذریان گفت: انسداد حدود ۲۹۷ کیلومتر در خراسان رضوی در حال انجام است و همچنین در مرز سیستان یکی دیگر از گروه‌ها در حال ادامه پروژه است، در عین حال ارتش با اشراف خوب اطلاعاتی توانسته آن سوی مرز را هم کنترل کند و مردم نگران مرزهای شرقی نباشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ