مایکروسافت دوباره بزرگ‌ ترین شرکت جهان شد

اقتصاد ایران: شرکت انویدیا اندکی بعد از آنکه بزرگ ترین شرکت جهان شد این عنوان را دوباره به مایکرو سافت پس دارد و این شرکت بار دیگر با ارزشی معادل ۳.۳ تریلیون دلار در جهان ایستاد.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)شرکت انویدیا اندکی بعد از آنکه بزرگ ترین شرکت جهان شد این عنوان را دوباره به مایکرو سافت پس دارد و این شرکت بار دیگر با ارزشی معادل ۳.۳ تریلیون دلار در جهان ایستاد. در طول چند ماه گذشته عنوان بزرگ ترین شرکت جهان بار ها بین مایکرو سافت،اپل و انویدیا جابه جا شده است.

مایکروسافت دوباره بزرگ‌ترین شرکت جهان شد

با اینکه ظرف روزهای گذشته شرکت انویدیا به بزرگ‌ترین شرکت جهان تبدیل شده بود دیروز با به‌دلیل افت ارزش سهامش به رتبه دوم نزول کرد و بار دیگر مایکروسافت عنوان نخست را به ‌دست آورد.

تهیه قانون برای رمزارزها در ایتالیا

ایتالیا با تهیه پیش‌نویس قانونی قصد دارد اقداماتی برای تقویت نظارت بر ریسک‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال ازجمله رمزارزها اعمال کند. با استفاده از این قانون، بانک مرکزی ایتالیا نهاد ناظر بر بازار رمزها شناخته خواهد شد.

دولت آمریکا از تیک‌تاک شکایت می‌کند

بلومبرگ درگزارشی نوشت: وزارت دادگستری آمریکا این موضوع را که تیک‌تاک مصرف‌کنندگان آمریکایی را گمراه خواهد کرد پیگیری نخواهد کرد، اما در عوض از این شرکت به‌دلیل نقض حریم خصوصی کودکان شکایت می‌کند.

تثبیت قیمت نفت در بالاترین سطح در ۷هفته اخیر

نگرانی‌ها درباره تشدید تنش‌ها در جهان و تأثیر آن بر تقاضای نفت و در عین حال، افزایش غیرمنتظره ذخیره‌سازی نفت در آمریکا سبب شد قیمت‌ نفت به بالاترین حد در ۷هفته گذشته برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ