بهترین خودرو بر اساس انتخاب خانم ها کدام است؟

اقتصاد ایران: عصر خودرو- خودرو از آن دست کالاهای مصرفی نیست که به طور جداگانه برای آقایان و خانم‌ها ساخته شود ولی در بازار خودرو برخی از مدل ها برای خانم ها مناسب‌تر هستند. خودرو هایی که خانم ها بیشتر انتخاب می‌کنند یا برای خانم‌ها بیشتر پیشنهاد می‌شود دارای ویژگی‌هایی هستند که بر اساس نیاز و رفتار خانم‌ها در رانندگی انتخاب شده و در نهایت تعدادی از ماشین های بازار را بهترین انتخاب برای خانم ها می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس مطالعات گوناگون انجام شده و رفتارشناسی خانم‌ها در رانندگی، به طور عمومی باید بگوییم که خانم‌ها به سراغ خودروهایی می‌روند که دارای ویژگی‌های زیر است:

• طراحی زیبا و جذاب
• آپشن‌‌های کاربردی
• مشخصات فنی مناسب
• گیربکس اتوماتیک
• ابعاد کامپکت
• آمار خرابی پایین

آمار خرابی پایین
بگذارید از مورد آخر شروع کنیم، به دلیل علاقه کمتر خانم ها به مسائل فنی خودرو، اکثر رانندگان زن علاقه دارند تا خودرویی خریداری کنند که دردسر خرابی نداشته باشد و به قول بازاری‌ها، اذیت نکند.

اصطلاح قدیمی "دست یک خانم دکتر بوده" در مکالمات ما نشان می‌دهد که خانم ها معمولا به خوبی از خودرو نگهداری می‌کنند و به طبع بهترین خودرو برای آن‌ها مدل‌هایی است که از نظر فنی کیفیت بالایی داشته باشد و مدام خراب نشوند.

ابعاد کامپکت
تجربه نشان داده که خانم ها به ماشین های کامپکت و جمع و جور علاقه دارند. از دهه هفتاد و علاقه خانم ها به رنو گرفته تا ام وی ام 110 معروف و حالا که محصولاتی مانند تیبا و کوییک مورد توجه خانم ها هستند، نشان دهنده این علاقه است و طبیعتا بهترین خودرو برای آن‌ها محصولات کامپکت است.

معمولا خانم‌ها به خودروهای بزرگ، شاسی‌بلندهای حجیم و خودروهای عضلانی کمتر علاقه نشان می‌دهند، البته به طور قطع مورد نقض هم وجود دارد ولی علاقه کلی خانم ها به خودورهای کامپکت موردی سابقه‌دار است.

گیربکس اتوماتیک
از آن‌جا که خانم ها کمتر به حس رانندگی اسپرت علاقه نشان می‌دهند و ساده بودن فرایند رانندگی موردی مثبت برای آنان است، مدل‌های اتوماتیک هم بهترین انتخاب برای آن‌هاست. از طرفی استفاده از خودرو اتوماتیک در ترافیک‌های شهرهای بزرگ ایران واقعا کار راننده را راحت‌تر می‌کند و محصولات جدید همگی به سمت گیربکس اتوماتیک می‌روند.

مشخصات فنی مناسب
مشخصات فنی مناسب یک خودرو طبیعتا برای همه خریداران اهمیت دارد. قدرت بالای موتور، سرعت و شتاب مناسب، مصرف سوخت پایین، گیربکس هماهنگ با موتور و البته تعلیق نرم از جمله مواردی هستند که خریداران در خرید خودرو به آن توجه ویژه‌ای دارند. خودرویی که این ویژگی‌ها را داشته باشد می‌تواند گزینه مطمئنی برای سفرهای درون و بیرون شهری و بهترین خودرو برای خانم ها باشد.

آپشن‌های کاربردی
ویژگی که شاید برای خانم‌ها بیشتر اهمیت داشته باشند، آپشن‌هایی است که لذت نشستن پشت فرمان یک خودرو را افزایش می‌دهد. البته آپشن‌های خودرو بر اساس قیمت آن تعریف می‌شود و معمولا خودروهای ارزان قیمت تولید داخل آپشن‌‌های خاصی ندارند. ولی خودروهای مونتاژی چینی به آپشن‌های متعدد و جذاب معروف هستند و با امکاناتی فراوان خود، رانندگی را آسان و لذت بخش میکنند.

طراحی ظاهری و جذاب
خانم‌ها در انتخاب وسایل خود بسیار با سلیقه هستند و دقت زیادی در انتخاب خود به خرج می‌دهند. به این ترتیب همه خریداران خانم برای انتخاب یک وسیله نقلیه که قرار است چند سالی از آن استفاده شود نهایت سلیقه و ریزبینی خود را دخیل می‌کنند. با وجود آنکه در بازار خودرو ایران به ویژه محصولات داخلی، مدلی با طراحی زیبا و جذاب به ندرت یافت می‌شود ولی برخی از محصولات جدید بازار به ویژه محصولات خارجی و مونتاژی از طراحی بسیار جذابی و مدرنی بهره می‌برند و در بین خریداران خانم طرفداران بسیاری دارند.

خودروهای مورد علاقه خانم‌ها در بازار ایران
در بازار خودرو ایران خانم‌‌ها معمولا در انتخاب خود به سراغ ماشین های ارزان مانند تیبا، کوییک، 206، 207 یا خودرویی مانند ایکس 33 کراس می‌روند. البته این نظر قطعی نیست و ممکن خانم ها را پشت هر خودرویی ببینید ولی با توجه به وضعیت بازار، خانم‌های زیادی به سمت این چند خودرو تمایل دارند.

ویژگی مشترک این خودروها قیمت مناسب و طراحی کامپکت است. همچنین با توجه به وضع اقتصادی موجود، اکثر خریداران خودرو در بازار به سراغ مدل‌های زیر یک میلیارد می‌روند. در بین این مدل‌ها ایکس 33 کراس از مدل‌هایی است که شرایط فروش نقد و اقساط بسیار خوبی دارد و هر چند با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده ولی از نظر  قیمت می‌تواند با خودروهای داخلی رقابت کند.

بهترین خودرو بازار برای خانم ها
با توجه به موارد گفته شده، همچنین محاسبه قیمت و امکان خرید خودرو، بهترین خودرو در بازار ایران برای خانم ها را می‌توان X33 کراس محصول مدیران خودرو معرفی کرد. این خودرو تمامی ویژگی‌های مورد نظر خانم ها از یک خودرو را در خود جای داده و همین حالا نیز به یک خودرو پرفروش به ویژه در میان قشر خانم ها تبدیل شده است.

طراحی جذاب و ابعاد کامپکت
مدل X33 کراس از نظر طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، این مدل از طراحی مدل و جذاب جلو پنجره کوانتومی در کنار چراغ‌های جلو ماتریسی بهره می‌برد که باعث شده تا نمای جلو خودرو تلفیقی از یک طراحی هنری و آینده نگرانه باشد. این سبک طراحی در بازار ایران نمونه دیگری ندارد و همین مورد باعث شده تا X33 کراس در خیابان‌های شهر چشم خودنمایی کند.

در عقب این خودرو چراغ یکپارچه به هم پیوسته و طرح اسپویلر جدید باعث می‌شود بدانید که با یک خودرو جدید و مدرن طرف هستید که از نظر طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ایکس 33 کراس یک کراس‌اوور کامپکت است، در واقع این مدل از نظر طراحی و ابعاد همان چیزی است که خانم ها میخواهند و برای همین کارشناسان X33 کراس را بهترین خودرو برای خریداران خانم می‌دانند.

رانندگی آسان با آپشن‌های متعدد
خودرو جدید برند MVM آپشن‌های جذاب بسیاری مانند سنسور پارک عقب و جلو، فرمان دیکات، نورپردازی داخل کابین با 64 رنگ انتخابی، شارژ تلفن بی‌سیم، ترمز پارک برقی، اوتو هلد، سانروف برقی، کروز کنترل، دوربین دنده عقب داینامیک، سیستم ورود به خودرو بدون کلید، روشن کردن خودرو با ریموت، اتولایت و گرم کن آینه دارد.

طبیعتا رانندگی با این همه آپشن و امکانات تجربه کاملا متفاوتی نسبت به دیگر خودروهای محبوب خانم ها مانند 206 یا ساینا و کوییک دارد. در عین حال نشستن پشت فرمان این خودرو به دلیل طراحی داخلی مدرن و طراحی دو رنگ با عناصری مانند تودوزی با طرح پوست اژدها یا استارت دکمه‌ای و دکمه‌های پیانویی باعث می‌شود شما تجربه کاملا متفاوتی نسبت به تمامی خودروهای بازار ایران داشته باشید.

دنده اتوماتیک و مشخصات فنی عالی
ایکس 33 کراس با گیربکس اتوماتیک CVT و 9 سرعته روانه بازار شده است، این مدل از نظر فنی مانند قدرت موتور، شتاب، گشتاور و سیستم تعلیق با دیگر محصولات جذاب برای خانم‌ها به ویژه خودروهای ایرانی قابل مقایسه نیست و باید آن را با دیگر محصولات خارجی مقایسه کرد.

طول عمر و ایمنی بالا
خودرو X33 کراس با وجود قیمت مناسب و شرایط فروش خوب شرکت مدیران خودرو به صورت سفر قابل خریداری است و در این زمینه نسبت به مدل‌های دست دوم کره‌ای یا چینی‌های گرانتر بازار برتری دارد. این خودرو آمار خرابی بسیار پایین دارد و در صورت استفاده صحیح، می‌تواند یک همراه چندین ساله برای شما باشد. در ضمن X33 کراس از نظر امنیت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این خودرو از چهار کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد، دو کیسه هوای جلو برای راننده و سرنشین جلو و دو کیسه هوای جانبی باعث می‌شود در حوادث امنیت راننده و سرنشینان حفظ شود.

همچنین ازجمله سایر امکانات ایمنی این کراس‌اوور می‌توان به سیستم کنترل سرعت در هنگام پایین آمدن از سرازیری، سیستم حفظ پایداری خودرو در همه شرایط خصوصا هنگام حرکت خودرو در پیچ و سیستم جلوگیری از لغزش خودرو به عقب حین رها کردن ترمز در سربالایی که همگی جزو آپشن‌های خودرو هستند اشاره کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ