مردم استان بوشهر حضوری پرشور و گسترده در انتخابات خواهند داشت

اقتصاد ایران: بوشهر- دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر حضوری پرشور و گسترده در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر شنبه در جمع مردم جم با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: هشتم تیرماه امسال انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش داریم که حضور و مشارکت مردم در این انتخابات بسیار مهم است.

وی افزود: دشمن با تمام قوای رسانه‌ای برای کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات متمرکز شده و با فعال کردن بلندگوهای‌شان به دنبال ناامیدسازی مردم از صندوق‌های رأی و کاهش مشارکت در انتخابات هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: با عنایت خدا و پشتیبانی همیشگی مردم زمان‌شناس و بصیر با رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان خط بطلان مستمری بر سناریوهای دشمنان کشیده شده و مردم بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات، دشمنان را ناامید می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه این انقلاب از ابتدای استقرار با اتکا به خدا و توجه به ظرفیت مردم به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کرده خاطر نشان کرد: برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، ۲۵۰ هزار شهید والامقام جانفشانی کرده اند و دشمنان نمی‌توانند به انقلاب و نظام اسلامی، خللی وارد کنند.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: در دولت مردمی ایران قوی، در مسیر خدمت رسانی به مردم حد نصاب تازه ای خلق شد و امیدوارم راه شهید رئیسی تداوم یابد.

حیدری با تاکید بر شاخصه‌های اساسی نامزد اصلح ابراز داشت: نامزد اصلح کسی است که در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و با اتکا به خداوند برای موفقیت کشور گام بر می‌دارد.

وی افزود: مسیر مانع زدایی در ارتباط با مردم، مسیر خستگی ناپذیری و حرکت در بین مردم، مسیر فساد ستیزی، مسیر دیپلماسی عزتمندانه، مسیر ولایتمداری و مسیر پرهیز از سیاسی کاری و گره گشایی از امورات مردم باید تقویت شود و این مسیرها از محورهای مهم برای تشخیص نامزد اصلح است.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه صیانت از آرای هر شش نامزد تأیید شده مورد تاکید ستاد انتخابات است گفت: ان شاءالله مردم با مشارکت پرشور و انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی، دشمنان را بار دیگر ناکام می‌کنند.

حیدری با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: دستگاه قضائی با اقدامات ارزنده در دفاع از حقوق عامه و در صیانت از بیت المال پیشتاز است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ