حمله به لبنان خودکشی است/نتانیاهو «اسرائیل» را نابود خواهد کرد

اقتصاد ایران: اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش اشغالگران با هشدار به زمزمه احتمالی آغاز تجاوز فراگیر ارتش در جبهه شمال علیه لبنان اذعان کرد: طرح نتانیاهو «خودکشی» است و همه ما را به سمت نابودی خواهد کشاند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که روزبه‌روز رژیم کودک کش صهیونیستی در باتلاق غزه فرو بلعیده می‌شود، نعره سران احزاب اپوزیسیون و فرماندهان نظامی اشغالگران در حجم تلفات و ناکامی‌ها چه در جبهه شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی بیش از بیش، وعده صادق قرآن در کلام رهبر انقلاب در فروپاشی تل آویو از درون را بشارت می‌دهد.

در همین ارتباط، یک فرمانده ارشد نیروهای ذخیره رژیم اشغالگران به خیره‌سری نتانیاهو در گره زدن منافع شخصی خود به موجودیت این رژیم در زمزمه گشودن جبهه فراگیر جدیدی در شمال فلسطین اشغالی با لبنان واکنش تند نشان داد.

تارنمای فلسطین الیوم جمعه شب گزارش داد که «اسحاق بریک» از فرماندهان ارتش اشغالگران در اعترافی تلخ اعلام کرد: «ما در برابر یک شکست راهبردی بی‌سابقه از زمان تشکیل اسرائیل هستیم.»

این فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: «محافل سیاسی و نظامی که در هفتم اکتبر بزرگ‌ترین شکست و فاجعه را برای اسرائیل از زمان تأسیس آن به ارمغان آورده بود، می‌خواهند شکست را این بار به شیوه‌ای بسیار خطرناک‌تر تکرار کنند.»

ژنرال اسحاق بریک تاکید کرد که طرح ابتکاری رئیس ستاد کل ارتش و وزیر امنیت داخلی با موافقت نتانیاهو برای حمله همه جانبه به حزب الله، جنگی منطقه‌ای را در ۶ عرصه برای تل آویو به همراه خواهد داشت و این رژیم را نابود خواهد کرد.

بریک تصریح کرد که هر روز هزاران موشک، راکت و پهپاد به سوی ما شلیک خواهد شد.

وی همچنین گفت که این طرح خودکشی دسته جمعی با مدیریت نتانیاهو، گالانت و هالیوی است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند، به همین خاطر، سرنوشت تل آویو را گرو گذاشتند و همه را با خود به سمت نابودی می‌کشانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ