حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس دشمن می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس دادگستری تنگستان گفت: همه مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری داشته باشند تا موجب یاس و ناامیدی دشمن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان مددی دیل بعد از ظهر جمعه در جمع مردم شهر اهرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید جمهوری سید ابراهیم رئیسی و شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش عنوان داشت: در هفت تیر سال ۱۳۶۰ در یک حادثه تروریستی دردناک شهید بهشتی و ۷۲ تن از بهترین یاران نظام اسلامی توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

رئیس دادگستری تنگستان تصریح کرد: قوه قضائیه مطابق با اصل ۱۵۶ قانون اساسی قوه‌ای مستقل است که پشتیبان حقوق فردی، اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت و عهده دار وظایف مربوطه است.

وی ادامه داد: هدف کلی قوه قضائیه و زیر مجموعه آن رسیدگی به تظلمات؛ تعدیات و شکایات و حل و فصل دعاوی و رفع خصومات، احیای حقوق عامه، گسترش عدل، آزادی‌های مشروع و نظارت بر حسن اجرای قوانین در جامعه است.

مددی دیل خاطرنشان کرد: در بحث مقابله و مبارزه با مظاهر فساد در هر زمینه‌ای از جمله فساد اقتصادی هیچ خط قرمزی نداریم و با قاطعیت با اختلال گران در جامعه برخورد قضائی می‌شود.

رئیس داد گستری تنگستان اضافه کرد: طی سه سال گذشت خدمات خوبی در زمینه‌های فراهم کردن امکانات و تجهیزات و بروز رسانی سیستم اداری جهت پاسخ گویی به مراجعه کنندگان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشروعیت هر مسئول و مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی در ازای کسب اعتماد مردم است، بیان کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی برای خدمت به مردم و حضور بیش از پیش در متن مردم در جهت خدمت‌گزاری است تا اگر در فرایند انجام وظایف احیاناً اشکالی وجود داشت، در جهت اصلاح آن اشکال اقدام شود.

مددی دیل با اشاره به اینکه همه مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری داشته باشند تا موجب یاس و ناامیدی دشمن فراهم شود اضافه کرد: دستگاه قضا تمام سعی خود را دارد که انتخابات دور از هرگونه تخلف و بدون هیچ‌گونه خللی برگزار شود و در همین راستا نمایندگان دستگاه قضائی در کنار مردم آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ