قالیباف یک مدیر اجرایی توانمند است

اقتصاد ایران: اهواز - رییس ستاد دانشگاهیان قالیباف گفت: قالیباف باور دارد که می تواند کار را به خوبی اجرا کنند، وی یک مدیر اجرایی توانمند و کننده کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر امروز جمعه در جلسه نخبگانی ریاست جمهوری در جمع علما، روحانیون و طلاب شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی فردی بود که نمی‌توانست مسائل و مشکلات مردم را تحمل کند، در واقع خودش به همه کارهایی که در سیستان و بلوچستان تا دیگر استان‌ها انجام می‌شد آشنا بودند در حالی که در مقایسه با دولت گذشته مشاهده می‌کنید که آن زمان تعلل و کم کاری بوده است.

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف بیان کرد: رئیس جمهور، هر سخنی که حضرت آقا داشتند بلافاصله در دولت تقسیم کار می‌کرد و حتی نیاز نبود که وی دستور بدهد.

وی با بیان اینکه نگاه نظام اسلامی، قومیتی و مذهبی نیست، تصریح کرد: قرار نیست یک نفر را انتخاب کنیم، در واقع کلی وزرا، سفیران و استانداران هستند و ممکن است در کشور تحول ایجاد کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی دانشگاهیان قالیباف ادامه داد: امیدواریم همه تلاش کنیم تا رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند این مسیر را ادامه دهد و یک همگرایی وجود داشته باشد و گرنه دوباره معطوف به داخل می‌شویم که این صورت، مردم غزه را سرکوب شدید می‌کنند و به اهدافشان می رسند.

حسینی افزود: ما به همه احترام می‌گذاریم و بنده حتی با مسعود پزشکیان هم رفاقت دارم، از مجلس پنجم که بنده نماینده بودم و وی وزیر بود با هم ارتباط داشتیم تا همین سه سال که به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور بودم با هم صبحت داشتیم، در واقع ما با هم بحث خاصی نداریم ولی نگاه وی متفاوت است.

وی بیان کرد: تحقیر کردن و یا اینکه گویی همه مسؤولان به مردم ظلم کرده اند کار درستی نیست اما همه مسؤولان در حال کار کردن هستند، این همه اقدامات و دستاورد وجود دارد، اینکه اینها را زیر سوال ببرید درست نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی دانشگاهیان قالیباف با بیان اینکه ما باید یک نفر را برای رئیس جمهوری انتخاب کنیم، تصریح کرد: شاید اگر شورا بود یا می‌شد چهار رئیس جمهور انتخاب کرد، به هر چهار نفر رأی می‌دادیم اما باید یک نفر را انتخاب کنیم و مطمئن باشیم این فرد توانمندی لازم برای اقدامات مؤثر در کشور را دارد.

حسینی ادامه داد: شخصی که در جنگ فرمانده باشد، یعنی مدیر بحران است که قالیباف در آن زمان فرمانده بود. در فرماندهی سپاه و یا قرارگاه سازندگی خاتم که همه شاهد هستند این قرارگاه چه اقدامات بزرگی در کشور انجام داده است. یا حتی وی برنامه ششم را نوشت ولی دولت وقت آن را اجرا نکردند.

وی با اعلام اینکه رئیس جمهور وقت اعتقادی به نوشتن برنامه ششم نداشت، عنوان کرد: قالیباف در بند بند این برنامه و جزئیاتش ورود داشته و اشراف و تسلط دارد.

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف گفت: قالیباف باور دارد که می‌تواند کار را به خوبی اجرا کنند، وی یک مدیر اجرایی توانمند و کننده کار است و یک چهره کاملاً ولایی هستند که در این مورد تردیدی وجود ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ