انتخابات با حضور حداکثری اقتدار کشور را به دنبال دارد

اقتصاد ایران: شهرکرد- امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مردم و دوست‌داران ایران باید تلاش کنند مشارکت در انتخابات افزایش یابد، چراکه برگزاری انتخابات با حضور حداکثری اقتدار کشور را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر خم قرار داریم اظهار کرد: در این روز اتفاقی در کنار برکه غدیر خم در نزد مسلمانان و پیامبر اکرم (ص) افتاد که مکمل دین است.

وی تصریح کرد: با انتصاب حضرت علی (ع) به‌عنوان جانشین آیه نازل شد که دین مسلمانان کامل شده است.

فاطمی تاکید کرد: اختلاف شیعه و سنی در این است که اهل سنت معتقدند پیامبر (ص) برای خود جانشین انتخاب نکرده است، اما مگر می‌شود کسی که در هنگام سفر جانشین بر می‌گزید اینگونه مسلمانان را بدون سرپرست رها کند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: فردا بیست و پنجم ذی‌الحجه مصادف با میلاد با سعادت امام علی النقی (ع) است.

وی با اشاره به سال‌روز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی افزود: امید است فعالان در این عرصه بر اساس نیاتی که امام راحل مدنظر داشتند حرکت کنند و بالاترین خدمات را به اسلام داشته باشند.

فاطمی به آغاز هفته قوه قضائیه اشاره و یادآور شد: در جمهوری اسلامی ایران هدف حرکت در مسیر حکومت علوی است و قوه قضائیه برای حرکت در مسیر تحقق این هدف اقتدار یافته است، تا اجازه ندهد عده‌ای خطا کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: دوم تیرماه سال‌روز به توپ بستن مجلس شورای ملی توسط محمدعلی شاه قاجار است که متأسفانه طی این اقدام عده‌ای کشته و مجلس تعطیل شد.

وی اذعان داشت: در ششم تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر منافقین قصد ترور رهبر معظم انقلاب را داشتند که اراده خداوند این بود که ایشان برای اسلام و انقلاب حفظ شوند.

فاطمی به هفتم تیرماه و سال‌روز شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانشان اشاره و عنوان داشت: ترور بزرگان انقلاب به دست منافقین زنده‌تر شدن اسلام و بیدارتر شدن ملت را به همراه داشت، این در حالی است که شهادت این بزرگواران فقدان بزرگی برای کشور بود.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: عطر شهدا کشور را بیمه کرد و در کانال معنویت قرار داد.

وی با اشاره به بحث انتخابات گفت: همه نامزدها و طرفداران‌شان‌، مردم و دوست‌داران ایران باید تلاش کنند مشارکت در انتخابات افزایش یابد، چراکه برگزاری انتخابات با حضور حداکثری، اقتدار کشور را به دنبال دارد.

فاطمی تاکید کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی سبب شد فضای کشور نورانی و تطهیر شود و می‌طلبد بهترین انتخاب با بالاترین سطح مشارکت همراه شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ