هر ایرانی یک نقش پرشکوه در انتخابات دارد

اقتصاد ایران: همدان-سخنگوی ستاد سعید جلیلی در همدان گفت: هر ایرانی یک نقش پرشکوه در انتخابات دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسوی مهدوی پارسا عصر پنجشنبه در حسینیه بختیاری‌ها گفت: اگر مسیر شهید رئیسی را ادامه دهیم در آینده بسیار نزدیک ثمرات آن را خواهیم دید.

مهدوی پارسا هدف از تشکیل ستاد انتخاباتی مخصوصاً در جبهه انقلاب را اجرای فرمان رهبر دانست و گفت: آنچه بر ما واجب است مشارکت مردم و تلاش برای آوردن اکثریت مردم در صحنه و انتخاب فرد اصلح است.

وی با بیان اینکه ستادهای جلیلی ستادهای مردمی هستند، افزود: در ۳۳ شهر، کمیته و ستاد با کمترین هزینه‌ها تشکیل شده است.

سخنگوی ستاد جلیلی در همدان با اشاره به اینکه هر ایرانی یک نقش پرشکوه در انتخابات دارد گفت: به تعداد کسانی که قلبشان برای مملکت می‌تپد ستاد داریم.

مهدوی پارسا با تاکید بر اینکه کار تبلیغات میدانی و چهره به چهره توسط دانشجویان، روحانیون و مردم انجام می‌شود گفت: بیشتر فعالیت‌ها در ستاد توسط خواهران انجام می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر که بسیار تاکید شده هیچ نوع تخریبی حتی در جناح‌های انقلاب نباید باشد و از توانایی‌های خود باید گفت، اظهار کرد: در ستاد تبلیغات ما هیچ تخریب انجام نمی‌شود و در این ستاد همگرایی از طرف نیروهای انقلابی وجود دارد.

سخنگوی ستاد جلیلی در همدان با بیان اینکه جلیلی در نقش روستاها تاکید داشتند ابراز کرد: باید در ایران یک جهش ایجاد کنیم و هر روستا می‌تواند یک سلول از این جهش باشد.

مهدوی پارسا با اشاره به ملاک‌هایی برای انتخاب اصلح، بهتر و جلوتر بودن در تقید دینی، مبارزه با فساد، اصرار بیشتر به استقلال کشور، نداشتن تعصبات جناحی گفت: جلیلی تیم تخصصی و تشکیلاتی دارند و از معدود کسانی هستند که دنبال مسائل مالی نیستند.

وی افزود: کاندیدای انقلاب همه مورد قبول هستند اما انتخاب اصلح بسیار مهم است.

سخنگوی ستاد جلیلی در همدان گفت: در مناظره‌ها عیار نامزدها مشخص می‌شود، همه کاندیدها فرزندان انقلاب هستند و تلاش بر انتخاب فرد اصلح‌تر است.

وی در خصوص برنامه‌های جلیلی در دور قبل به پرونده الکترونیک سلامت، جایگزینی کارت ملی به جای کارت هوشمند و دستور قانون مدیریت خدمات کشوری است که دیگر لازم نباشد مردم برای کارهایشان به صورت حضوری به سازمان‌های دولتی مراجعه کنند و ایجاد سامانه رزرو اماکن اقامتی و تفریحی بخش دولتی در راستای نشاط خانواده‌ها است.

سخنگوی ستاد جلیلی در همدان گفت: در سه سال گذشته در زمان شهید رئیسی رشد بالای آمارهای بین المللی را شاهد بودیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ