جهاد تبیین از ضرورت های امروز جامعه است

اقتصاد ایران: گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان جهاد تبیین را از ضرورت های امروز جامعه دانست و گفت: لازمه اثر بخش بودن جهاد تبیین استمرار آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر، ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به اینکه جهاد تبیین جز ضرورت‌های امروز جامعه است، اظهار کرد: لازمه اثر بخش بودن جهاد تبیین استمرار آن است، هدف از تشکیل قرارگاه نیز هدف‌گذاری صحیح و استمرار در جهاد تبیین است و اگر استمرار نداشته باشد قطعاً اهداف مدنظر محقق نخواهد شد.

وی افزود: دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی روی فراموشی تاریخی مردم حساب باز کرده‌اند، مطمئناً اگر تبیین صورت نگیرد و کوتاهی شود، گفتمان دروغ از این فرصت استفاده کرده و توجه مردم را از واقعیت‌ها دور خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اتفاقات ارزشمندی که هر یک از اعضا در تبیین انجام می‌دهند باید ذیل قرارگاه باشد تا از موازی کاری و تداخل جلوگیری شده و جامعه هدف بیشتری پوشش داده شود.

وی یادآور شد: باید با هدف‌گذاری درست، با طیف وسیع‌تری از مردم گفتگو کنیم و دامنه مخاطبان جهاد تبیین را گسترش دهیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: هدف انتخاب یک حزب و گروه سیاسی نیست، بلکه هدف پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است، این گفتمان از لسان هر کس بیان شود و توسط هر نامزدی عملی شود، مطلوب است.

وی افزود: اگر اتفاقاتی که با عمل به گفتمان انقلاب اسلامی توسط شهید جمهور انجام گرفت، با گذشته مقایسه و برای مردم تبیین شود، می‌تواند به انتخاب اصلح بیانجامد.

مهاجر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و ملموس‌ترین اقدام انقلابی دولت شهید رئیسی که نشان دهنده تفاوت و اثر بخش بودن این گفتمان است و امید آفرین خواهد بود، مقابله با بیماری کرونا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ