تغییر لباس و پس‌زمینه به‌صورت لحظه‌ای؛ هوش مصنوعی جدید اسنپ‌چت در راه است

اقتصاد ایران: اسنپ‌چت با استفاده از هوش مصنوعی، به‌زودی امکان تغییر پس‌زمینه و لباس را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

مدل هوش مصنوعی اسنپ‌چت می‌تواند محیط اطراف کاربر را با کمک فناوری واقعیت افزوده (AR) متحول کند. این مدل جدید درنهایت به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دستورات متنی، لنز سفارشی بسازند و درنتیجه روشی برای امتحان‌کردن برخی ظاهرهای عجیب و غریب و ارسال آن‌ها به دیگران دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در تصویر زیر نحوه‌ی عملکرد قابلیت هوش مصنوعی جدید اسنپ‌چت در تغییر محیط عکس نمایش داده می‌شود. این عکس لباس و پس‌زمینه فردی را نشان می‌دهد که بر اساس عبارت «فیلم علمی تخیلی دهه‌ی ۵۰» به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. طبق اعلام تک‌کرانچ، کاربران در ماه‌های آینده شاهد لنزهایی خواهند بود که از این مدل جدید استفاده می‌کنند و ازطرف دیگر تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تا پایان سال جاری لنزهایی را با این مدل بسازند.

لنزهای هوش مصنوعی اسنپ چت

اسنپ‌چت قصد دارد مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی جدید را ارائه دهد که در ساخت جلوه‌‌های واقعیت افزوده (AR) به کاربران کمک می‌کنند. جدیدترین به‌روزرسانی Lens Studio، شامل افکت‌های جدیدی برای چهره‌ می‌شود و علاوه‌بر این ابزارهایی برای ساخت لنزهای سفارشی جدید با استفاده از دستور متنی یا آپلود عکس ارائه می‌دهد.

ابزارهای هوش مصنوعی ساخت لنز اسنپ چت

مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی جدید اسنپ‌چت ویژگی دیگری به نام Immersive ML دارند که به‌طور لحظه‌ای تحولی واقع‌گرایانه روی صورت، بدن و محیط کاربر اعمال می‌کند. سایر ابزارهای هوش مصنوعی که به Lens Studio می‌آیند، به سازندگان لنز اجازه می‌دهند اجسام سه‌بعدی را بر اساس دستور متنی یا آپلود عکس ایجاد کنند، ماسک و بافت صورت بسازند و همچنین سرهای شخصیت‌های سه‌بعدی ایجاد کنند که قابلیت تقلید حالات چهره‌ی کاربر را دارند.

مقالات مرتبط:
  • اسنپ چت چیست و چگونه می‌توان در آن عضو شد؟
  • قابلیت قدیمی تلگرام سرانجام وارد اسنپ‌چت می‌شود
  • اسنپ‌چت به پلتفرم امن‌تری برای کودکان تبدیل می‌شود

اسنپ‌چت در سال گذشته چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی معرفی کرده است که ازجمله می‌توان به روش ارسال اسنپ‌های تولیدشده با هوش مصنوعی به دوستان اشاره کرد. این پلتفرم همچنین چت‌بات هوش مصنوعی مبتنی‌بر ChatGPT را دردسترس همه‌ی کاربرانش قرار داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ