حکمرانی اسلامی نیازمند تفکر اسلامی است

اقتصاد ایران: سنندج_دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان گفت: حکمرانی اسلامی و انقلابی نیازمند تفکر اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محرم وزیری عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شورای ائتلاف استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه حکمرانی اسلامی و انقلابی نیازمند تفکر اسلامی است، اظهار کرد: گفتمان سازی در امر انتخابات در چهارچوب رعایت خط قرمزها انجام شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی اسم رمز انقلابی‌گری است، وی در بطن انقلاب پرورش یافت و مظلومانه در مسیر خدمت به شهادت رسید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با اشاره به اینکه اخلاق مداری رئیسی زبانزد خاص و عام است، یادآور شد: اقتدار انقلاب‌گری و تفکر رئیس جمهور شهید باید به مردم معرفی شود و آیندگان از وی به نیکی یاد خواهند کرد.

وزیری چتر شورای ائتلاف را گسترده و دامنه فعالیت آن را به دلیل وجود سلایق و جریان‌های مختلف سازمان یافته عنوان کرد و گفت: هشتم تیر ۱۴۰۳ روز آزمون جریان شورای ائتلاف است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: انتخابات پیش‌رو، لیله القدر نظام و مظهر ارادت و حاکمیت اراده مردم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان ادامه داد: ساختمان انقلاب اسلامی را از دوران‌های مختلف انقلاب همچون جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس گرفته تا شهادت شهدای خدمت، انسان‌های شریف بنا نهادند و در این راستا حفاظت و حراست از این بنا وظیفه انسان‌های وطن‌پرست است.

وزیری یادآورشد: انتخابات هشتم تیرماه ریاست‌جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم موظفند گزینه اصلح را انتخاب کنند.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: شورای ائتلاف انقلاب استان باید در این برهه حساس وظیفه خود را بدرستی ایفا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ